شناسهٔ خبر: 27371884 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسافران گلستانی جاکارتا (3)

بانوی رزمی کار گلستان برای موفقیت بیشتر در آسیا خیز برداشت

گرگان - ایرنا - بانوی گلستانی تیم ملی پومسه کشورمان گفت: تکواندوکاران ایران در بازی های آسیایی جاکارتا حریفی سخت برای رقیبان و مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی هستند.

صاحب‌خبر -

فاطمه حسام سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایران از مدت ها پیش سلطه برخی مدعیان آسیایی این رشته را از بین برده و گذر از نام تکواندو ایران برای مدعیان در رقابت های مهمی مانند بازی های آسیایی به آسانی امکان پذیر نیست.
وی به حضور خود در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: ماده پومسه (فرم) تکواندو برای اولین بار به جمع رشته های حاضر در بازی های آسیایی افزوده شده و به دلیل نبود شناخت کافی از حریفان؛ کسب مدال این رقابت ها دشوار است.
پومسه رو گلستانی اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی افزود: پس از برگزاری تمرینات سخت و مراحل اردویی متعدد و دشوار با حداکثر آمادگی راهی میدان سخت بازی های آسیایی می شویم و امیدواریم از اعتبار ورزش ایران دفاع کنیم.
بر اساس برنامه اعلام شده کمیته ملی المپیک، رقابت های بخش پومسه بازی های آسیایی جاکارتا 28 مرداد ماه جاری آغاز می شود.
مهسا صادقی، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم آبادی و فاطمه حسام نمایندگان پومسه ایران در این رقابت ها هستند.
در بازی های آسیایی جاکارتا 23 ورزشکار از گلستان در رشته های کبدی، والیبال، والیبال ساحلی، پینگ پنگ، قایقرانی، سپک تاکرا، پاراگلایدر، اسکواش، دوومیدانی و تکواندو حضور دارند.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.
هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 27 مرداد ماه جاری به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی آغاز می شود.
فاطمه حسام تنها نماینده تکواندو گلستان به این رقابت ها مدال برنز بیست و نهمین دوره بازی‌های دانشجویان جهان و برنز رقابت های قهرمانی آسیا را در کارنامه حرفه ای خود دارد.
3014 /3091/2729

نظر شما