شناسهٔ خبر: 27371554 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جسد پیرزن گمشده در رودخانه آستارا کشف شد

آستارا - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: پیکر بی جان پیرزن 65 ساله بعد از چهار روز جستجوی نیروهای امدادی و مردمی، از زیر پل رودخانه شهر لوندویل این شهرستان کشف شد.

صاحب‌خبر -

حسین خورشیدی شامگاه سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: جستجو برای یافتن پیکر پیرزن از چند روز قبل توسط نیروهای هلال احمر، آتش نشانی، هیات نجات غریق و مردم در رودخانه لوندویل و نوار ساحلی آستارا و تالش آغاز شده بود.
وی بیان کرد: امروز تیمی از امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان با قایق های بادی برای مشارکت در جستجو به آستارا آمده بود و جسد با کم شدن آب رودخانه پیدا شد.
وی ادامه داد: شنبه هفته جاری، نزدیکان پیرزن با مشاهده روسری برجای مانده و با شنیدن صدای فریاد او، از غرق شدنش در سیلاب رودخانه منصور محله لوندویل خبر داده بودند.
گفته می شود پیرزن بعد از انتقال گاوهایش به آن سوی رودخانه، در جریان آب گرفتار شده است.
رودخانه لوندویل که به طور معمول در بارش ها خروشان می شود، از کوه‌های اطراف باباعلی، خلیف حیاطی و لاتون سرچشمه گرفته و پس از گذر از مزارع کشاورزی و روستاهای آسیوشوون و باش محله به دریای خزر می‌ریزد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124/2007

نظر شما