شناسهٔ خبر: 27371476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عبور_از_سرگردانی

خبرگزاری صداوسیما

سخنرانی های مقام معطم رهبری بهترین پل برای عبور از تحلیل های غلط و سردرگمی هاست.

صاحب‌خبر -
امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند«پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» یکی از آسیب هایی که امروزه مشاهده می شود پربشانی، نگرانی و سردرگمی است که حاصل تحلیل های غلط، اشتباه محاسباتی و انحراف افکار عمومی است که از طرف برخی نخبگان و جریان ها منتشر می شود سخنرانی های مقام معطم رهبری بهترین پل برای عبور از تحلیل های غلط و سردرگمی هاست.  
بعد از هرسخنرانی مقام معظم رهبری باید محکی بزنیم اظهارات طیف های مختلف را که پیش از سخنرانی ایشان درباره موضوعات کشور مطرح می شد و به تناسب قرابت اظهاراتشان با سخنان رهبری به افراد و یا خود نمره دهیم. شخصیت های سیاسی را ارزش گذاری کنیم با این روش در تشخیص رجال و نخبگان عاقل و غافل دچار اشتباه نمی شوبم و از طرفی اختلافات بین مردم در طرفداری یا مخالفت با اشخاص و جریان ها به حداقل می رسد.
پس از سخنرانی ۲۲مرداد ۹۷(دیروز) معظم له، دیگر براحتی به این تشخیص می رسیم؛ کسانی که می گفتند با ترامپ مذاکره کنیم یا پیشنهاد ترامپ را به شورای عالی امنیت ملی کشور بکشانیم، چقدر ساده لوح بودند که می خواستند وقت کشور را بیهوده بگیرند و یا دو صف موافقان و مخالفان بین ملت ایجاد کنند.
می شود فهمید؛ کسانی که تحریم ها را عامل گرانی می دانستند چقدر متخصص اند در انحراف افکار عمومی و آدرس غلط دادن. کسانی که  شرایط را، بن بست جلوه می دادند  و سخن از پایان کار انقلاب می زدند چقدر منافق بودند.
بااین سخنرانی می توان گفت کسانی که از برکناری دولت می گفتند چقدر از پازل و نقشه دشمن غافل بودند، همچنین مدیران و طیفی که می گفتند دولت کاره ای نیست و اختیارات دولت محدود است معلوم شد بااینهمه حمایت رهبری، دروغگویند و اهل فرافکنی اند و یا افرادی ضعیفی هستند که مدیریت گرفته اند.
بعد این سخنرانی معلوم ما شد مسئولی که مدعیست مبارزه با مفسدان، امنیت اقتصادی را از ببن می برد نه لیاقت خدمت و گرفتن مسولیت در جمهوری اسلامی ایران دارد و نه در هیج کشور دیگری. می توان ارزیابی کرد کسانی که بجای زورگو و فریبکار دانستن آمریکا، تقصیر شرایط کنونی را متوجه موشک های دفاعی و سپاه مدافع حرم و وطن می کردند چقدر ناپاک وغیر مطهر هستند.
اگر بخواهیم به مملکت ما آسیبی نرسد باید با استفاده از روشنگری های رهبریت جامعه، افراد، جریانها و تفکرات را بهتر بشناسیم، ارزش گذاری کنیم،نمره دهیم، صحیح انتخاب کنیم و تصمیم درست در گزینش های ملی و محلی خود بگیریم،  پشتیبانی از ولی فقیه و آسیب نرسیدن به مملکت اینگونه محقق می شود. ملت ما اینگونه می تواند به سلامت از سرگردانی ها عبور کند
#یادداشت_روز؛_احمد_ملاشاهی

نظر شما