شناسهٔ خبر: 27371344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر عامل منطقه آزاد اروند خبر داد:

رفع مشکل مطالبات حق التدریس های منطقه آزاد اروند پیگیری می شود

خرمشهر-مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از پیگیری رفع مشکل مطالبات نیروهای حق التدریس آموزش و پرورش با تعامل سه جانبه میان منطقه آزاد اروند و وزارتخانه های آموزش و پرورش و کار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زمانی عصر امروز در حاشیه برگزاری شورای عالی آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بحث مطالبات حق التدریس های آموزش و پرورش موضوعی ملی است و در این جلسه مصوب شد موضوع بدهی ین نوع کارکنان آموزش و پرورش در منطقه آزاد اروند با همکاری سه جانبه و طی تفاهنامه ای مشترک میان سازمان منطقه آزاد اروند و وزارتخانه های آموزش و پرورش و تعاون کار و رفاه اجتماعی رفع شود.

وی از احداث مرکز رفاهی برای فرهنگیان منطقه آزاد اروند به عنوان یکی از مصوبات این جلسه شورای عالی آموزش و پرورش این منطقه خبر داد و بیان کرد: از جمله مصوباتی که در این جلسه مصوب شد احداث یک مرکز رفاهی برای کارکنان و معلمان آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند است که طرح آن تهیه و با تامین اعتبار به زودی اجرای آن آغاز می شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه به سرانه دانش آموزان منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: سرانه دانش آموزان در منطقه آزاد اروند به نسبت سایر شهرهای کشور بالاتر و رقمی در حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان تصویب شده است که امکان افزایش هم دارد.

نظر شما