شناسهٔ خبر: 27371141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزیدگان جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی تقدیر شدند

در آیین اختتامیه جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی که در بخش های داستان بلند، داستان کوتاه و داستانک برگزار شد، از برگزیدگان با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با آیین اختتامیه جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی از برگزیدگان تقدیر شد.

 

در بخش داستانک زیر ۳۰ سال سیده فاطمه موسوی و علی احمدی از زنجان به صورت مشترک اول، سهیل صفری و مجتبی حسنی از زنجان به صورت مشترک دوم و زهرا ناصران از آذربایجان شرقی و سما صفری از زنجان به صورت مشترک سوم شدند.

 

همین طور در بخش داستان کوتاه زیر ۳۰ سال شیوا محمدی از زنجان به عنوان نفر اول، حمید اسدی و علیرضا قاسمی از زنجان به صورت مشترک به عنوان نفر دوم و الهه رفیعی از زنجان و ائل آی طاهری از آذربایجان غربی به صورت مشترک به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

 

در بخش داستان بلند(رمان) هم از آثار ارسالی ندا صمدی، فاطمه کتابی و علی امامی از زنجان به عنوان آثار شایسته تقدیر، تجلیل شد.

 

در بخش داستانک بالای ۳۰ سال هم آثار صمد ملکی و بهرام صفری از زنجان به عنوان آثار برتر، سعید قاسمی و مهدی ریاحی از زنجان به صورت مشترک عنوان اثر دوم و بهناز صادق پناه از البرز و محمود رفیعی از زنجان به عنوان آثار سوم تقدیر شد.

 

در این جشنواره سید محمود مهدوی از اردبیل در بخش داستان کوتاه بالای 30 سال، نفر اول، لیلی کرامتی از اردبیل و مصطفی صمدیان از قم به صورت مشترک نفر دوم و نوید ظریف کریمی از مشهد و حمیدرضا بازرگانی از زنجان به صورت مشترک عنوان نفر سوم را به خود اختصاص دادند.

 

در بخش داستان بلند(رمان) بالای 30 سال هم آثار ابراهیم حبیبی، معصومه خداکرمی و آراسته محمدی به عنوان آثار شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

 

نظر شما