شناسهٔ خبر: 27370489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حوزه علمیه مازندران با صدور بیانیه ای؛

ضرورت برخورد قاطع مسؤولان با اخلالگران اقتصادی

مدیریت حوزه علمیه مازندران امروز با صدور بیانیه ای بر ضرورت تبعیت مسؤولان از رهنمودهای مقام معظم رهبری در برخورد با مفسدان و مخلال اقتصادی کشور تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، مدیریت حوزه علمیه مازندران امروز با صدور بیانیه ای بر ضرورت تبعیت مسؤولان از رهنمودهای مقام معظم رهبری در برخورد با مفسدان و اخلال گران اقتصادی کشور تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است؛ ملت متعهد ایران و شهید پرور دیار علویان استان مازندران در این ایام شاهد رهنمودهای راهگشا و امید بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای، در پاسخ به نامه رییس قوه قضائیه بوده است. 

این بیانیه می افزاید؛ در این برهه حساس جنگ نرم همه جانبه نظام سلطه شیطانی و شرایط سختی که دشمنان انقلاب و مردم، کشور را تحریم کرده‌اند، و از طرفی عده ای با احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و گرانفروشی، در ایجاد اختلال ساختار اقتصادی و ناامنی روانی جامعه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت سرافراز و مقاوم ایران همسو شده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ طلاب و اساتید و مدیران و کارکنان حوزه علمیه استان شهید پرور و لاله خیز مازندران، ضمن حمایت قاطعانه از فرامین مقام معظم رهبری؛ از ریاست محترم قوه قضائیه انتظار داریم با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان و دامن زنندگان به ناامنی افکار عمومی در چرخه تولید و توزیع برخورد جدی و عادلانه و فوری داشته باشند. 

در قسمت پایانی این بیانیه آمده است؛ حوزه مقدسه مازندران از دولتمردان خواهان است با برنامه‌ریزی درست اقتصادی به مطالبات مردم و مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند./۹۵۰/د۱۰۳/ب۱

نظر شما