شناسهٔ خبر: 27370266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خروج توربین از مدار علت کاهش بارندگی از علل خاموشی های آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی ،گفت:خارج شدن توربین ها از مدار به علت کاهش بارندگی از علل خاموشی های اخیر در آذربایجان شرقی است.

صاحب‌خبر -

خروج توربین از مدار علت کاهش بارندگی از علل خاموشی های آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اکبر فرج نیا  مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی با بیان این مطلب در میانه گفت : کاهش میزان آب پشت سدها روند برق رسانی توسط توربینها را مختل کرده است.


وی افزود : این مشکل ، تلاش شبانه روزی کارکنان اداره برق را به زیر سوال برد اما با همکاری دستگاههای استانی در صرفه جویی برق از دغدغه ها کاسته شد.


مدیر عامل شرکت برق استان خاطرنشان کرد : باید برای بحران ها و نوسانات اقلیمی آماده بود و در این میان از ادارات انتظار می رود خود را به سامانه برق اضطراری تجهیز کنند و نظام مهندسی نیز در طرح هایی که ارائه می دهد این موضوع را مورد توجه قرار دهد.


فرج نیا افزود : شرکت توزیع برق استان برای خرید برق از شهروندانی که در منازل خود سلولهای خورشیدی با قرار داد 20 ساله دارند به قیمت هر کیلو وات 8 هزار ریال آمادگی دارد.


وی همچنین از تصویب اعتبار 6 میلیارد ریالی برای رفع مشکل پست 230 میانه خبر داد و گفت: قطعات و لوازم این پست آماده شده و به زودی مشکل رفع خواهد شد.


فرماندار میانه هم افزود: اصلاح و ساماندهی روشنایی ورودی شهر از سمت زنجان ضروری است زیرا این ورودی و سایر ورودیهای میانه ویترین شهرستان به شمار می روند.


مشایخی با اشاره به مشکل زیر ساختی در حوزه برق رسانی میانه،گفت : فرسودگی پست 230 میانه، قطعی پست 63 بخش ترک و ترکمانچای از مشکلات این شهرستان در حوزه برق است.


فرماندار شهرستان ویژه میانه از قول مساعد مسئولان استان برای تامین برق تعاونی مسکن طلاب میانه و سالن ورزشی آونلیق همچنین اصلاح و توسعه شبکه و افزایش تعداد ترانس هاخبر داد.

انتهای پیام/

خروج توربین از مدار علت خاموشی های آذربایجان شرقی

نظر شما