شناسهٔ خبر: 27367587 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

حق با شماست

# زندگی ـــ شرایط سخت

صاحب‌خبر -

رحمتی از اراک:

حقوقهای حداقلی که کارفرمایان و صندوقهای بازنشستگی به کارگران، کارمندان و بازنشستگان میدهند دیگر جوابگوی مایحتاج زندگی نیست و امرار معاش بسیار سخت شده است.

# مدیران ـــ گرانی

یوسفی از مشهد:

تحویل سکه توسط بانک مرکزی به قیمت بالاتر از انتظار، باعث شوک بازار و گرانی دوباره سکه، طلا و ارز شد. حال به نظر میرسد عامل گرانیهای اخیر بیتدبیری سیاستهای مسئولان بانک مرکزی است.

# زندانی ـــ مهریه

اشرفی از تهران:

از قوهقضاییه درخواست میشود تا قوانین جدید و آسانتری برای پرداخت مهریه تعیین کند، با توجه به افزایش قیمت سکه، در پرداخت مهریه مشکلات زیادی به وجود آمده است.

# قانون ـــ فوتبال

محمودی از اهواز:

از کمیته انضباطی فوتبال درخواست میشود با عاملان اغتشاش ورزشگاه غدیر اهواز در جریان بازی دوتیم فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان برخورد جدی کند، این موضوع هر ساله اتفاق میافتد و شاهد حرکات ناشایست عدهای فرصتطلب هستیم.

# قیمت لبنیات ـــ صعود

باغبانی از تهرانسر:

چرا هیچ کنترلی روی قیمتهای محصولات لبنی وجود ندارد؟ هر هفته این محصولات گرانتر و بیکیفیتتر میشود.

# فریاد ـــ بازنشسته

معیری از تهران:

چرا معوقه فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نمیشود؟ آیا خود مسئولان معوقات خود را دریافت نکردهاند؟ چرا با بازنشستگان که مخارج بالایی دارند اینگونه رفتار میشود؟

# توجیه ـــ حباب

یک شهروند:

واژه حباب دیگر بهانه خوبی برای مدیران کشور برای توجیه سوءمدیریتشان شده است و با کوچکترین گرانی علت را حباب اعلام میکنند، چرا حقوق مردم حباب ندارد؟

# صادرات ـــ آب

ملکی از تهران:

با توجه به کم آبی چرا آب معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر میشود؟ درآمدزایی با چه قیمت و هدفی؟

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

نظر شما