شناسهٔ خبر: 27366961 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

موسوی: ۱۵۰۰ بلیط برای استقلالی‌ها در نظر گرفتیم

منبع: فارس

رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم از اختصاص 1500 بلیط برای استقلالی‌ها در بازی با این تیم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سید علی موسوی امروز  در خصوص دیدار پارس جنوبی و استقلال اظهار داشت: هواداران پارس جنوبی فصل گذشته بهترین هواداران فوتبال بودند و در ورزشگاه جم شاهد بی احترامی به رقیبان نبودیم و در این فصل نیز این راه را تداوم می‌بخشد.

وی افزود: هواداران جمی ۹۰ دقیقه از تیم خود حمایت می کنند و در دیدار برابر استقلال نیز برنامه های ویژه ای برای هواداران پارس جنوبی تدارک دیده ایم.

رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم بیان کرد: پارس جنوبی از شهرهای مختلف استان های فارس و هرمزگان نیز هوادار دارد و به نوعی نماینده سه استان در لیگ برتر است.

موسوی تصریح کرد: با هماهنگی مسئولان شب قبل از مسابقه برای هوادارانمان که از مرکز و شهرهای مختلف استان بوشهر و شهرهای استان فارس و هرمزگان به جم می آیند خوابگاه و استراحتگاه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه درب ضلع شرقی استادیوم واقع در محله اسلام آباد جم برای ورود هواداران استقلال خواهد بود افزود: ۱۵۰۰ بلیط برای هواداران استقلال برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

موسوی تصریح کرد: تهیه بلیط برای تیم میهمان درگیت واقع درظلع شرقی خواهد بود و هواداران استقلال برای تهیه بلیط به گیت های دیگر مراجعه نکنند.

 وی با بیان اینکه مهمان نوازی مردم شهرستان جم وهواداران پرشور پارس جنوبی درفصل گذشته زبان زد خاص و عام بوده است افزود: امیدواریم با همکاری هواداران بازی با نظم و به دور از حاشیه ای را شاهد باشیم.

نظر شما