شناسهٔ خبر: 27366554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بلاتکلیفی خونه به خونه در وقت اضافه

ساری - ایرنا - تیم فوتبال خونه به خونه بابل در حالی طبق جدول زمان بندی امروز سه شنبه باید از تیم ملوان انزلی میزبانی کند که مدیرانش همچنان اصرار دارند تا طلبشان را از حوزه های دیگر با بلاتکلیف نگه داشتن لیگ دسته یک و تیم های رقیب نقد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مالکان این تیم که دو برادر بابلی هستند از زمان ناکامی تیمشان در صعود به لیگ برتر بهانه گیری را آغاز کردند و در تازه ترین مورد آنچه را که ' بدعهده استاندار ' نامیدند ، بهانه ای برای بازی نکردن با ملوان قرار داده اند.
برادران حسن زاده پس از طی کردن بی نتیجه راههای مختلف برای پایین کشیدن نساجی از لیگ برتر و صعود به جای این تیم ، آخرین بار برنامه 90 را بهانه انصراف از لیگ دسته یک قرار دادند ولی چند روز بعد با انتخاب اکبر محمدی یکی از بازیکنان اسبق تیم ملی ایران ، خط بطلان بر اعلام انصرافشان کشیدند.
با این وصف ، حسن زاده ها با قرار دادن بیانیه ای بر روی پایگاه اطلاع رسانیشان اعلام کردند که ' به دلیل بدعهدی استانداری و فرمانداری بابل ' در دیدار با ملوان انزلی در ساری حاضر نمی شوند.
در این بیانیه نوشته شده است که برای حضور یا عدم حضور در رقابت های لیگ یک نیز تا پایان هفته جاری تصمیم گیری و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهند کرد.
بیانیه خونه به خونه می تواند نتایج ناخوشایندی برای آنان این تیم داشته باشند بویژه اگر آنها برای بازی نکردن با ملوان با مسئولان لیگ هماهنگ و رضایتشان را کسب نکرده باشند .
** مخالفت با تعویق بازی
رئیس هیات فوتبال مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : سازمان لیگ با تعویق زمان بازی خونه به خونه برابر ملوان انزلی که روز جاری برگزار می شود ، مخالفت کرده است .
غلامرضا بهروان افزود : براساس قانون ، در صورت حضور نیافتن هر تیم در زمان مقرر نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم حاضر ارزیابی خواهد شد.
وی گفت : مالکان باشگاه خونه به خونه پس از مخالفت سازمان لیگ با درخواست تعویق زمان بازی اول ، در نامه ای اعلام عدم حضور در این دیدار را به هیات دادند که ما نیز طبق قانون برای سازمان لیگ این نامه را ارسال کردیم.
رئیس هیات فوتبال مازندران گفت که هم اکنون تیم خونه به خونه با این روندی که پیش می رود در بلاتکلیفی قرار دارد و هیچ کس نمی تواند نیت اصلی مالکان این باشگاه را پیش بینی کند.
بهروان افزود : تیم خونه به خونه یکی از تیم های خوب لیگ یک محسوب می شود و با اعتماد به نفس می تواند در فصل جاری یکی از مدعیان اصلی برای صعود به لیگ برتر باشد و توصیه ما به مالکان تیم حاضر شدن در این رقابت هاست.
وی همچنین گفت که استاندار مازندران و مسئولان ورزش استان با خارج شدن امتیاز این تیم از استان مخالفند و باید دور این کار را مالکان تیم خط بکشند.
بهروان پیش بینی کرد که مشکل اصلی تیم خونه به خونه در فصل جاری مالی باشد و ابراز امیدواری کرد تا حامی مالی جدیدی از این خطه شمال کشور بتواند به این تیم کمک کند.
خونه به خونه تنها نماینده مازنی ها در رقابت های فصل جاری لیگ یک محسوب می شود که در سال گذشته با گل شماری از صعود به لیگ برتر بازماند.
این تیم سه سال پیاپی در این رقابت ها حضور داشت و هر سال مدعی صعود به لیگ برتر بود که در روزهای پایانی با ایجاد برخی حواشی از جمله برکناری مربیان از صعود باز ماند.
6982/1654

نظر شما