شناسهٔ خبر: 27364736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

در آستانه شروع رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی

تیم ملی وزنه‌برداری، قهرمانی را با کودکان محک تمرین کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش بانک ورزش و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، در آستانه برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی، قهرمانانی چون محمدرضا براری، مجید عسگری، رضا بیرانوند، علیرضا سلیمانی و امیر حقوقی ملی‌پوشان وزنه‌برداری کشورمان در اقامتگاه محک حضور یافتند و همراه با مبارزان کوچک مبتلا به سرطان وزنه سلامتی را با امید بهبودی آنها بالای سر بردند.

در این مسابقه نمادین که برای آمادگی بیش‌تر و انگیزه قهرمانی تیم اعزامی از سوی فدراسیون وزنه‌برداری و محک ترتیب داده شده بود، کودکان محک در رده‌های مختلف وزنی و طی یک مسابقه‌ هیجان‌انگیز وزنه‌هایی با سیب سلامتی را بالای سر بردند. در پایان این مسابقه خاطره‌انگیز، کودکان محک با اهدای تابلو نقاشی و با آرزوی موفقیت و رکوردشکنی اعضای تیم ملی، آنها را بدرقه کردند.

محک از تمام مردم نیکوکار ایران که همراه روزهای سخت درمان کودکان مبتلا به سرطان هستند، قدردانی می‌کند و برای ورزشکارانی که درس امید به پیروزی و مبارزه را به فرزندانش می‌دهند، آرزوی موفقیت و سلامتی دارد. به امید روزی که کودکان بیش‌تری در برابر سرطان وزنه سلامتی‌شان را بالای سر ببرند.

نظر شما