شناسهٔ خبر: 27364005 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

شیدایی: امیدوارم با کسب مدال بازی‌های آسیایی بتوانم زحمات خانواده ام را جبران کنم

ملی پوش تکواندو بانوان گفت: امیدوارم با کسب مدال بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بتوانم زحمات کادر فنی و خانواده ام را جبران کنم.

صاحب‌خبر -

الهه شیدایی ملی پوش تکواندو بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آمادگی تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بیان کرد: تمام مدت تیم ملی تکواندو در اردو بوده است و ملی پوشان شبانه روز برای رسیدن به موفقیت تلاش کردند و حضور در تورنمنت کره جنوبی فرصت خیلی خوبی برای کسب تجربه و افزایش آمادگی ملی پوشان شد.

او ادامه داد: در تمام مدتی که در تیم ملی حضور داشتم خانواده ام از من حمایت کردند و کادر فنی تیم به من اعتماد کرد تا به عنوان نماینده تکواندو بانوان در بازی ها شرکت کنم و امیدوارم با کسب مدال خوشرنگ بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بتوانم زحمات کادر فنی و خانواده ام را جبران کنم.

او حضور در تورنمنت کره جنوبی را فرصت مناسبی برای شناخت از حریفان حاضر در بازی ها دانست و عنوان کرد: زمانی که در تورنمنت کره جنوبی حضور داشتم تمام مبارزات حریفانم را با دقت بررسی کردم تا با آمادگی ذهنی و شناخت کافی به بازی های آسیایی بروم و این شناخت قبلی به آرامش من و دیگر ملی پوشان کمک زیادی کرد.

ملی پوش تکواندو بانوان درباره آمادگی تیم ملی گفت: تمام ملی پوشان به آمادگی ۱۰۰ درصد رسیدند و در روز های آخر تمرینات سرعتی را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردیم و امیدوارم که بتوانیم بهترین نتیجه را در روز رقابت ها کسب کنیم.

او ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون تکواندو از تیم ملی بانوان حمایت خوبی داشته و حضور بانوان تکواندوکار در ۵ وزن بازی های آسیایی جاکارتا نشان از توجه ویژه مسئولان فدراسیون به تیم بانوان دارد و ما هم سعی می کنیم از این فرصت بهترین استفاده را برای کسب مدال بازی ها به کار بگیریم تا برای کاروان ورزشی کشور افتخار آفرینی کنیم.

شیدایی درباره اینکه چرا تکواندو را برای ورزش حرفه ای خود انتخاب کرده است گفت: خانواده تکواندوکاری دارم، اما در ابتدا حدود ۵ سال کاراته کار می کردم و با توجه به اینکه در سال های قبل کاراته در لیست رشته های المپیکی نبود با صحبت های خانواده ام تصمیم گرفتم وارد رشته تکواندو شوم و خوشحالم که توانستم در این رشته به تیم ملی راه پیدا کنم و در بازی های آسیایی حاضر شوم.

ملی پوش تکواندو در پایان بیان کرد: خانواده ام مهمترین مشوق من برای رسیدن به این موفقیت بودند و در این مسیر همیشه از من حمایت کردند و از آن ها به خاطر زحماتی که برای من کشیدند سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید:

خدابخشی: تلاش می کنیم تکواندو ایران در بازی های آسیایی جاکارتا در جایگاه اصلی اش قرار گیرد

برنامه تکواندو در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

عسگری: هیچ تیمی را در بازی های آسیایی دست کم نمی گیریم

حسینی: هدفمان قهرمانی تکواندو در بازی های آسیایی جاکارتا است

برگزاری تمرین تیم ملی تکواندو مردان پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا+عکس

ملی پوشان تکواندو کشورمان فردا راهی جاکارتا می شوند

کمرانی: تیم ملی تکواندو بانوان جوان و با انگیزه است/ جای کیمیا علیزاده در تیم ما خالی است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما