شناسهٔ خبر: 27363193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

واکنش مدیرعامل پارس جنوبی به تهدید طرفداران استقلال

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد فردی که در فضای مجازی مطالب تهدیدآمیزی را علیه هواداران استقلال مطرح کرده،‌ هیچ ارتباطی با این باشگاه ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بهرام رضاییان در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره میزبانی از تیم استقلال در هفته چهارم لیگ برتر عنوان کرد:‌ ما کاملا آماده میزبانی از تیم استقلال در زمین خودمان هستیم. ما همیشه با سبک و سیاق خودمان سعی می کنیم میزبان خوبی برای تیم‌های لیگ برتری باشیم و به استقلال هم به عنوان یک تیم پرطرفدار احترام می‌گذاریم. قطعا همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا میزبان خوبی برای استقلالی‌ها باشیم و کوچکترین مشکلی پیش نیاید.

مدیرعامل پارس جنوبی درباره خبرسازی‌ برخی افراد در فضای مجازی علیه طرفداران استقلال تاکید کرد: آن پست اینستاگرامی و آن فرد هیچ ارتباطی به باشگاه پارس جنوبی ندارند. چیزی که مشخص است، طرفداران ما همیشه نشان دادند مردم میهمان‌نوازی هستند و در بازی‌های گذشته نیز کوچکترین بی‌احترامی به هیچ تیم لیگ برتری نکرده‌اند. در جم طرفداران و اعضای همه تیم‌های لیگ برتری با آرامش بازی کردند و مشکلی وجود نداشته و روز پنجشنبه نیز همین روال ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: اینکه یک هوادار احساساتی شده و صحبت‌هایی را روی صفحه شخصی‌اش مطرح کرده،‌ به خودش مربوط است، اما هواداران بافرهنگ و فهیم ما قطعا به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهند کوچکترین ناهنجاری در ورزشگاه ایجاد کند و شک نکنید بهترین میزبانی را خواهیم داشت.

رضاییان در پایان افزود: ما از حق قانونی خودمان استفاده می‌کنیم و 10 درصد سکوهای ورزشگاه تختی جم را در اختیار طرفداران استقلال قرار می‌دهیم، اما اطمینان داشته باشید در همان 10 درصد قطعا هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد و بازهم به همه ثابت می‌کنیم میزبان نمونه‌ای برای بازی‌های لیگ برتر هستیم.

نظر شما