شناسهٔ خبر: 27361995 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

رضاييان: فرد تهديدکننده ارتباطي به باشگاه پارس جنوبي ندارد

مديرعامل باشگاه پارس جنوبي اعلام کرد فردي که در فضاي مجازي مطالب تهديدآميزي را عليه هواداران استقلال مطرح کرده،‌ هيچ ارتباطي با اين باشگاه ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري روزنامه نود، ظهر امروز (سه‌شنبه) پستي در فضاي مجازي از طرف يکي از هواداران پارس جنوبي جم منتشر شد که هواداران استقلال را تهديد کرد و از آنها خواست که به ورزشگاه تختي جم نيايند تا آسيبي به آنها وارد نشود!

بهرام رضاييان در گفت‌وگو با روابط عمومي باشگاه پارس جنوبي درباره ميزباني از تيم استقلال در هفته چهارم ليگ برتر عنوان کرد:‌ ما کاملاً آماده ميزباني از تيم استقلال در زمين خودمان هستيم. ما هميشه با سبک و سياق خودمان سعي مي‌کنيم ميزبان خوبي براي تيم‌هاي ليگ برتري باشيم و به استقلال هم به عنوان يک تيم پرطرفدار احترام مي‌گذاريم. قطعاً همه تلاش‌مان را به کار خواهيم گرفت تا ميزبان خوبي براي استقلالي‌ها باشيم و کوچکترين مشکلي پيش نيايد.

مديرعامل پارس جنوبي درباره خبرسازي‌ برخي افراد در فضاي مجازي عليه طرفداران استقلال تأکيد کرد: آن پست اينستاگرامي و آن فرد هيچ ارتباطي به باشگاه پارس جنوبي ندارند. چيزي که مشخص است، طرفداران ما هميشه نشان دادند مردم ميهمان‌نوازي هستند و در بازي‌هاي گذشته نيز کوچکترين بي‌احترامي به هيچ تيم ليگ برتري نکرده‌اند. در جم طرفداران و اعضاي همه تيم‌هاي ليگ برتري با آرامش بازي کردند و مشکلي وجود نداشته و روز پنجشنبه نيز همين روال ادامه خواهد يافت.

وي ادامه داد: اينکه يک هوادار احساساتي شده و صحبت‌هايي را روي صفحه شخصي‌اش مطرح کرده،‌ به خودش مربوط است، اما هواداران بافرهنگ و فهيم ما قطعا ًبه هيچ‌کس اجازه نمي‌دهند کوچکترين ناهنجاري در ورزشگاه ايجاد کند و شک نکنيد بهترين ميزباني را خواهيم داشت. ما از حق قانوني خودمان استفاده مي‌کنيم و 10 درصد سکوهاي ورزشگاه تختي جم را در اختيار طرفداران استقلال قرار مي‌دهيم، اما اطمينان داشته باشيد در همان 10 درصد قطعا هيچ مشکلي به وجود نخواهد آمد و باز هم به همه ثابت مي‌کنيم ميزبان نمونه‌اي براي بازي‌هاي ليگ برتر هستيم.

به گزارش خبرگزاري روزنامه نود، تيم‌هاي پارس جنوبي جم و استقلال از ساعت 20:30 روز پنجشنبه در چارچوب هفته چهارم ليگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختي جم به مصاف هم مي‌روند.

نظر شما