شناسهٔ خبر: 27361859 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بهروان: مسئولان استان با انتقال تیم از مازندران موافق نیستند؛

سازمان لیگ با تعویق خونه به خونه - ملوان مخالفت کرد

رئیس هیئت فوتبال مازندران در خصوص بازی هفته نخست لیگ دسته یک بین خونه به خونه و ملوان گفت که سازمان لیگ با تعویق این دیدار از امروز مخالفت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، پس از جنجال هایی که حول دیدار تیم های خونه به خونه و ملوان در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ دسته یک به وجود آمد، رئیس هیات فوتبال مازندران به این موضوع واکنش نشان داد.

 

غلامرضا بهروان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : سازمان لیگ با تعویق زمان بازی خونه به خونه برابر ملوان انزلی که روز جاری برگزار می شود ، مخالفت کرده است. براساس قانون ، در صورت حضور نیافتن هر تیم در زمان مقرر نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم حاضر ارزیابی خواهد شد.

 

وی گفت : مالکان باشگاه خونه به خونه پس از مخالفت سازمان لیگ با درخواست تعویق زمان بازی اول ، در نامه ای اعلام عدم حضور در این دیدار را به هیات دادند که ما نیز طبق قانون برای سازمان لیگ این نامه را ارسال کردیم.


رئیس هیات فوتبال مازندران گفت که هم اکنون تیم خونه به خونه با این روندی که پیش می رود در بلاتکلیفی قرار دارد و هیچ کس نمی تواند نیت اصلی مالکان این باشگاه را پیش بینی کند.

 

بهروان افزود : تیم خونه به خونه یکی از تیم های خوب لیگ یک محسوب می شود و با اعتماد به نفس می تواند در فصل جاری یکی از مدعیان اصلی برای صعود به لیگ برتر باشد و توصیه ما به مالکان تیم حاضر شدن در این رقابت هاست.

 

وی همچنین گفت که استاندار مازندران و مسئولان ورزش استان با خارج شدن امتیاز این تیم از استان مخالفند.


بهروان پیش بینی کرد که مشکل اصلی تیم خونه به خونه در فصل جاری مالی باشد و ابراز امیدواری کرد تا حامی مالی جدیدی از این خطه شمال کشور بتواند به این تیم کمک کند.

نظر شما