شناسهٔ خبر: 27361733 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رسمی؛ ماریو مانژوکیچ از تیم ملی کرواسی خداحافظی کرد

علیرضا نجاتی

دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی کرواسی، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ماریو مانژوکیچ، مهاجم 32 ساله باشگاه یوونتوس و تیم ملی کرواسی، یک ماه پس از نایب قهرمانی در جام جهانی 2018، خداحافظی خود از فوتبال ملی را اعلام کرد.

ماریو مانژوکیچ که در 89 بازی برای تیم ملی کرواسی، 33 گل به ثمر رساند که آخرین آن ها برابر فرانسه در فینال جام جهانی به ثمر رسید. مانژوکیچ که پس از داور شوکر، دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی کرواسی به حساب می آید، با انتشار بیانیه ای در حساب اینستاگرام خود از تیم ملی کرواسی خداحافظی کرد. وی در این بیانیه، از هواداران تیم ملی کرواسی، بازیکنان و مربیان خود در تیم ملی تشکر و قدردانی کرد:

هواداران عزیز، همیشه ترجیح می دادم در زمین حرف هایم را بزنم تا در جای دیگر اما گفتن این حرف ها برایم بسیار سخت است. پوشیدن پیراهن تیم ملی کرواسی و حضور به عنوان نماینده کشورم برایم مایه افتخار بود اما اکنون زمان درستی برای خداحافظی از تیم ملی کرواسی است. کسب مدال نقره جام جهانی، همان طور که به من انرژی زیادی داد، گرفتن این تصمیم بسیار سخت را برایم آسان تر کرد. در طول این 14 سال که برای تیم ملی کرواسی به میدان رفتم، همواره بیشترین تلاشم را انجام دادم تا نماینده خوبی برای کشورم باشم اما اکنون زمان رفتن فرا رسیده است. از همه بازیکنان، مربیان و البته هواداران تیم ملی کرواسی تشکر می کنم. قلب من همیشه همراه شما خواهد بود.

نظر شما