شناسهٔ خبر: 27361563 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از چاوشی پرمدعا تا اسطوره خوانندگی/ شما نظر دادید

فرهنگ > موسیقی - تعداد زیادی از کاربران خبرآنلاین از دفتر موسیقی درخواست کردند تا با انتشار آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی موافقت کرده و مجوز انتشار آن را صادر کند. البته بخشی از کاربران، این واکنش او به مجوز نگرفتن آلبومش را ناشی از ادعا و غرورش دانستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرنوشت آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی این روزها مهم ترین خبری فرهنگی کشور است، از مخاطبان و دوستداران این خواننده گرفته تا اهالی موسیقی چشم انتظارند تا ببینند پایان این ماجرا چه خواهد شد.

چاوشی در ساعات روز شنبه ۲۰ مرداد کلیپی از قطعات آلبوم «ابراهیم» را در اینستاگرام و کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد و در توضیح آن به نوشتن هشتگ ابراهیم بسنده کرد و به نوعی بر تهدید اش جامه عمل نپوشاند.

واکنش مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد هم به اعتراض چاوشی به صادر نشد مجوز «ابراهیم» اصلاحیه هایی است که پنج قطعه از این آلبوم خورده است. البته طبق سخنان امروز مدیرکل دفتر موسیقی سه قطعه از این آلبوم با تضمین خود او مجوز خواهد گرفت اما دو قطعه دیگر نیازمند تغییر کلمات است. (اینجا) برای اطلاع از روندی که این آلبوم طی کرد اینجا کلیک کنید.

در همین ارتباط خبرآنلاین در نظرعکسی از کاربرانش خواست تا نظر خود را درباره این اقدام محسن چاوشی بیان کرده و موافقت یا مخالفت خود را مطرح کنند. بر همین اساس برخی از کاربران پشت این خواننده درآمده و از او حمایت کردند و برخی دیگر نیز تیغ تیز انتقادشان دامن‌گیر این خواننده پاپ شد.

محسن چاوشی

نظر کاربران در سه محور مطرح شده بود، بخش قابل توجهی از کاربران با بیان اینکه او خواننده‌ای است که دغدغه مردم را دارد با اشاره به اسطوره بودن او در این حوزه، خواستار صدور مجوز آلبوم چاوشی و انتشار آن بودند. مانند کاربری که نوشت: «چاوشی نشان داده که اسطوره خوانندگی ایران است و این برچسب ها بهش نمی چسبه.»

تعدادی از کاربران معتقد بودند که چاوشی تصمیم به رفتن از ایران دارد و تمامی این اقدامات را به همین منظور انجام داده است همچون کاربری که اینطور نوشت: «ایشون چون اوضاع رو اینجا کیشمیشی حس میکنه فکر رفتنه.»

در نهایت تعداد اندکی از کاربران هم نظرشان این بود که چاوشی اگر تصمیم به عملی کردن تهدیدش داشت باید تمام آلبوم «ابراهیم» را منتشر می کرد نه آنکه تنها به انتشار یک کلیپ پسنده کند. این کاربران این اقدامات او را بازارگرمی و تبلیغ برای آلبومش می‌دانستند مانند کاربری که نوشت: «طبق صحبت‌های مسئولان وزارت ارشاد اقدام چاووشی توجیهی نداره و این کاراش بیشتر بنظر تبلیغات و بازارگرمی برای آلبوم جدیده شه.» یا کاربری که از غرور و ادعای چاوشی اینطور انتقاد کرد: «پرمدعا و لوس تو ماجرای آلبوم ابراهیم»

حال باید دید که با توجه به سخنان مدیرکل دفتر موسیقی سرنوشت این آلبوم چه خواهد شد و چاوشی به اصلاح تن می‌دهد یا خیر؟

57243

نظر شما