شناسهٔ خبر: 27361144 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دست‌کم ۳۵ کشته بر اثر ریزش پلی در ایتالیا+ تصاویر

بنابر اعلام مقامات ایتالیا، بر اثر ریزش پلی در شهر جنوا در این کشور، دست کم ۳۵ نفر جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اسکای نیوز در خبری فوری به نقل از مقامات ایتالیا اعلام کرد بر اثر ریزش یک پل در شهر «جنوا» ده ها نفر جان خود را از دست دادند.

ده‌ها کشته بر اثر ریزش پلی در ایتالیا

طبق اعلام رسانه های ایتالیایی، زمان ساخت این پل به دهه شصت میلادی باز می گشت و طول آن به یک کیلومتر می رسید. تصاویر منتشر شده از صحنه حادثه نشان می دهد مقدار زیادی آوار به روی زمین و زیر نیمه باقی مانده پل ریخته شده است.

ده‌ها کشته بر اثر ریزش پلی در ایتالیا

دولت ایتالیا اعلام کرد: «ما نگران وقوع یک فاجعه در خصوص ریزش این پل هستیم». رسانه های محلی اعلام کرده اند احتمال می رود شماری از وسایل نقلیه زمانی که پل ریزش کرده است به پایین سقوط کرده باشند.

ده‌ها کشته بر اثر ریزش پلی در ایتالیا

همچنین گروه های نجات از احتمال وجود ده ها نفر زیر آوار خبر داده اند. وزیر حمل و نقل ایتالیا نیز اعلام کرده احتمال می رود ریزش پل در این شهر بندری، تراژدی بزرگی ایجاد کند.

مقامات ایتالیا تاکنون از افزایش شمار قربانیان حادثه ریزش پل در جنوا به ۳۵ نفر خبر داده و اعلام کرده‌اند بسیاری از زخمی‌ها نیز صدمات جدی دیده اند.

از سوی دیگر خبرگزاری ایتالیایی ادنکرونوس به نقل از رئیس بخش اورژانس اعلام کرد این حادثه در حدود ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی (۰۹:۳۰ به وقت گرینویچ) و به هنگام بارش باران شدید اتفاق افتاد. یک شاهد محلی به شبکه اسکای ایتالیا گفت: وی هشت الی نه خودرو را دیده که به هنگام ریزش، بر روی پل قرار داشتند و این صحنه‌ای بسیار هولناک بود.

خبرگزاری آنسا نیز اعلام کرد یک شخص، زنده از زیر آوارهای پل فروریخته بیرون کشیده شده و با بالگرد به بیمارستان منتقل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما