شناسهٔ خبر: 27359932 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امام جمعه تبریز: القای سقوط نظام از توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در جشنواره فرهنگی-هنری دانشگاه فنی و حرفه ای، مسایل و مشکلات اقتصادی را از دغدغه‌های مهم کشور خواند و افزود: دشمن تلاش

صاحب‌خبر - حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در جشنواره فرهنگی-هنری دانشگاه فنی و حرفه ای، مسایل و مشکلات اقتصادی را از دغدغه‌های مهم کشور خواند و افزود: دشمن تلاش می ‌کند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و به التهابات اقتصادی با تأکید بر کلید واژه تحریم‌های کمرشکن دامن می زند تا به دلیل تحریم و خروج آمریکا از برجام، اوضاع اقتصادی ایران را وخیم ‌تر جلوه و دامنه اعتراضات را گسترده‌ تر کند.
وی اظهار داشت: دولتمردان واشنگتن بعد از خروج از برجام بین کشورهای متحد خود نیز تنها مانده و هیچ یک از سران این کشورها رفتارهای آمریکا را نمی‌پسندند، اما ما باید در داخل مقابل این هجمه‌ها هوشیار باشیم.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: دشمنان ایران اسلامی با بزرگ نمایی آثار تحریم ها در صدد هستند آینده کشور را در چشم مردم و جوانان مایوس کننده جلوه دهند و با هجمه های فرهنگی به خاکریزهای اعتقادی حمله کند، اما با هوشیاری و گسترش فعالیت های فرهنگی به آنها پاسخ خواهیم داد.
وی ادامه داد: امروز نسل جدید و جوان کشور و آذربایجان شرقی در عرصه‌های مختلف فرهنگی از جمله در موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم فعال هستند که باید قدردان جوانان باشیم.
امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید برای رشد فعالیت‌های فرهنگی تلاش کرد، گفت: از جمله فعالیت‌های فرهنگی پرداخت به کلام الهی و قرآن کریم است که در این راستا باید قرآن را خوب بخوانیم و سپس قرائت و حفظ کنیم تا مقدمه ‌ای برای عمل به قرآن باشد.
3038/518
انتهای پیام

نظر شما