شناسهٔ خبر: 27358374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه بهبهان:

رسیدگی به پرونده های مفسدان اقتصادی اطلاع رسانی عمومی شود

امام جمعه بهبهان با اشاره به اینکه مفسدان اقتصادی در صورت احساس خطر از فعالیت های زیان ده اقتصادی دست برخواهند داشت، گفت: دستور ولایتی و حکومتی رهبری، این امکان را در اختیار قوه قضائیه قرار داده که سریع به پرونده های مفسدان اقتصادی رسیدگی شود و مردم را مطلع کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابراز امیداوری کرد که با دستور اکید و اجازه رهبر معظم انقلاب برای قرار گرفتن تسهیلات در پروسه رسیدگی به پرونده های مفسدان اقتصادی، شاهد برخورد جدی قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی باشیم.

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه مفسدان اقتصادی در صورت احساس خطر از فعالیت های زیان ده اقتصادی دست برخواهند داشت، گفت: نباید در شرایطی که کشور از سوی دشمنان تحریم شده اجازه داد خودی ها هماهنگ با دشمن به فعالیت بپردازند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان پیرامون مذاکره با آمریکا به ضرب المثل «آزموده را آزمودن خطاست» اشاره کرد و افزود: مذاکره باید فایده ای داشته باشد اما وقتی آمریکا به خود اجازه لغو یکجانبه پیمان ها و تعهدها را بدهد، چه سودی در مذاکره با آن است.

حجت الاسلام ناصری با بیان اینکه هدف مجدد آمریکا از مذاکره با ایران پیرامون توان دفاعی و موشکی و کاهش نفوذ منطقه ای نظام اسلامی است، تصریح کرد: تصمیم رهبر معظم انقلاب در عدم مذاکره با آمریکا با عقل و جان، هوش و درایت کامل صورت گرفته و از آن حمایت می کنیم.

وی گفت: دستور رهبر معظم انقلاب به استثنای مجازات اعدام برای مفسدان اقتصادی که باید مسیر قانونی را پیش گیرد سایر مجازات ها بنا به دستور ولایتی و حکومتی رهبری، این امکان را در اختیار قوه قضائیه قرار داده است که به صورت سریع به پرونده ها رسیدگی شود و مردم نیز باخبر شوند./9456/ت303/ب1

نظر شما