شناسهٔ خبر: 27358282 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رسانه ها جهت باز کردن گره های زندگی مردم به دولت کمک کنند

به گزارش ایرنا، عباس علیزاده روز دوشنبه در نشست تجلیل از اصحاب رسانه استان اظهار داشت: اهتمام داریم تا از این مسیر پر تلاطم کشور که در حال گذر است، بسلامت

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، عباس علیزاده روز دوشنبه در نشست تجلیل از اصحاب رسانه استان اظهار داشت: اهتمام داریم تا از این مسیر پر تلاطم کشور که در حال گذر است، بسلامت عبور کنیم و شرایطی را برای مردم کشور و استان فراهم کنیم که این گره هایی که مردم در زندگی شان ایجاد شده ، با کمک و همراهی رسانه ها بازشود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این شهید بزرگوار با شهادتش این پیام را داد که اطلاع داشتن و آگاهی در همه عرصه ها از جمله حوزه های سیاسی ، اجتماعی حق مسلم مردم است .
وی با بیان اینکه خبرنگاران چشم ، گوش و دست مدیران اجرایی هستند، اظهار کرد: توسعه و پیشرفت در جامعه میسر نخواهد بود مگر اینکه ارتباط نزدیک بین مدیران و مردم فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه بستر فرهنگسازی و الگو آفرینی جامعه از تغییر رسانه امکانپذیر است، تصریح کرد: رسانه ها می توانند الگو آفرینی کنند و فرهنگ جامعه را به سمت توسعه و پیشرفت ارتقاء دهند.
علیزاده تصریح کرد: رسانه ها باید به عنوان چشم و گوش مدیران اجرایی در کنار مدیران قرار بگیرند و آنها را به دور از هرگونه حب و بغض سیاسی به سمت صحیح منتقل کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر بناست توسعه را دنبال کنیم به دور از گرایش های سیاسی و فقط برای اهداف توسعه یافتگی باشد و هر گاه نقدی داریم ، مبنا را مبنای توسعه استان قرار دهیم.
وی تصریح کرد: البته نه اینکه گرایش سیاسی نباشد چرا که جامعه ای پویاست که نقطه نظرات مختلف سیاسی را بشنود اما مردم یک دیدگاه را انتخاب می کنند که در راستای همین انتخاب وظیفه همه مدیران اجرایی ، سیاسی و اقتصادی همراهی دولت است.
علیزاده نقد را نیز لازمه اصلاح جامعه دانست و گفت: نقدهای سازنده و منصفانه شما را با جان و دل خریداریم؛ چرا که، اگر نقد نباشد امکان ایجاد انحراف است.
وی خاطر نشان کرد: اهتمام داریم تا از این مسیر پر تلاطم کشور که در حال گذر است، به سلامت عبور کنیم و شرایطی را برای مردم کشور و استان فراهم کنیم که این گره هایی که مردم در زندگی شان ایجاد شده ، با کمک و همراهی رسانه ها بازشود.
وی ادامه داد: اگر کم کاری هایی صورت گرفت با نگاه خیرخواهانه وپیشنهاد های سازنده ای که رسانه ها از مردم دریافت می کنند و به مدیران اجرایی انتقال می دهید بتوانیم راهگشای کار سخت اجرایی ما باشد.
هفدهم مرداد ماه 1377، محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام وظیفه اطلاع رسانی در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید که به همین مناسبت این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی ' روز خبرنگار ' نامگذاری شد.
7296 /6030
انتهای پیام

نظر شما