شناسهٔ خبر: 27358155 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خاطرات همسر شهید مصطفی عارفی رونمایی شد

کتاب «رویای بیداری» خاطرات همسر شهید مدافع حرم مصطفی عارفی در مشهد رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، زینب عارفی - همسر شهید مصطفی عارفی - در مراسم  رونمایی از کتاب «رویای بیداری» بیان کرد:  مصطفی از جنس شهید چمران و احمدی روشن بود و در راه خدمت به خلق تلاش می‌کرد.من سال‌ها پیش همسری بسیجی و ولایتمدار را از خدا خواستم که خداوند مصطفی را نصیبم کرد و همسرم نیز در وصیت نامه خود مرا هدیه الهی و قوت قلب خود می‌دانست.

وی در ادامه سخنان خود به فرازی از وصیت‌نامه شهید اشاره کرد و گفت: او همیشه قوت قلبم بود، هیچ‌وقت با وجود او نگران نبودم و از خدا می‌خواهم موجبات زندگی ما در آخرت فراهم شود، در نگهداری از دین و دنیای من ذره‌ای کم نگذاشت و می‌خواهم در ولایت‌مداری هم چیزی کم نگذارد و فرزندانمان را سرباز حضرت حجت (عج) تربیت کند.

همسر شهید عارفی ادامه داد: همسرم در وصیت نامه خود نوشته بود «در تنهایی به عاقبت کارم فکر می‌کنم، خدا من عاشق را آفریده و از جنس من همسری برای قرار داده است. همسرم! وقتی به زحمات شما فکر می‌کنم تنها کلمه عشق در ذهنم معنا می‌یابد و تنها عشق را می‌بینم و روزبه‌روز تو این عشق را نشان به من دادی.»
 

در پایان از کتاب «رویای بیداری» به قلم نسرین پرک با حضور سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع)، سردار صلاحی از فرمانده تیپ مدافعان حرم، سردار مجید ایافت جانشین فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه(ع) و محمدعلی چمی‌گو  مدیر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی رونمایی شد.

انتهای پیام

نظر شما