شناسهٔ خبر: 27357689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار بوشهر خبر داد

پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان بوشهر

بوشهر - معاون استاندار بوشهر گفت: در سال ۹۵ به ۱۳۳ واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و این رقم در سال ۹۶ به ۱۴۶ واحد و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر صبح سه‌شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: در سال ۹۵، ۵۸ جلسه ستاد رفع موانع تولید برگزار کردیم که ۳۵۹ پرونده بررسی شد و ۸۶۰ مصوبه هم داشتیم که از این تعداد مصوبه، ۵۱۱ مورد اجرایی و مابقی یعنی ۳۵۹ مصوبه در دست اجرا است.

وی بیان کرد: در سال گذشته هم ۹۱ جلسه برگزار شد و ۷۲۷ پرونده مورد بررسی قرار گرفته که ۷۸۰ مصوبه داشتیم و از این تعداد ۵۰۷ مصوبه اجرایی شد و ۲۹۳ مورد هم در دست اجرا است.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: در سال ۹۵ به ۱۳۳ واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و این رقم در سال ۹۶ به ۱۴۶ واحد و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

زرین فر با اشاره به پیگیری های ویژه استان برای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی گفت: در استان بوشهر ۶۹۶ طرح صنعتی داریم که حدود ۹۳ طرح بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اضافه کرد: ۱۱۹ هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان بوشهر انجام شده که بیش از ۹۰ درصد آن در بخش صنایع نفت  و گاز است.

نظر شما