شناسهٔ خبر: 27357436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهریور برگزار می‌شود ؛

سی ویکمین جشنواره کودک ونوجوان اصفهان با حضور کودکان کار، ناشنوا و توانخواهان جسمی و حرکتی

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: اصفهان ظرفیت ساخت فیلم در حوزه کودک را دارد چراکه این شهر به نام شهر دوستدار کودک معروف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید احد میکاییل‌زاده  در نشست هم اندیشی مدیران رسانه با مسئولان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان که از  8تا 14 شهریور ماه در اصفهان برگزار می شود  نسبت به سایر جشنواره ها از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد:‌در این دوره تلاش کرده‌ایم اصفهان در بحث برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به عنوان یک شخصیت برای برگزاری این رویداد فرهنگی شناخته شود.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های بارز جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال این است که بیشتر کادر اجرا  در تهران و اصفهان از اهالی رسانه هستند و کارهای محتوایی جدی‌تری برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در حال انجام است.

وی یادآور شد: اصفهان به لحاظ رسانه‌ای و مطبوعاتی استان برخورداری است و در کل در جشنواره امسال کار ارتباطی و رسانه‌ای در اولویت قرار دارد.

میکائیل زاده با بیان اینکه در این دوره از جشنواره حساسیت بیشتری در کمیت و کیفیت برگزاری اعمال شده اذعان داشت: امسال توجه به نسل جوان فیلم ساز و نمایش آثار برگزیدگان بخش المپیاد فیلم سازان با همکاری انجمن سینما داران از برنامه های جشنواره است.

وی تصریح کرد: رایزنی ها و تعاملات خوبی با شبکه‌های مختلف تلویزیون ملی و شبکه‌های بین‌المللی انجام شده و شبکه‌های دو، چهار، پرس، سحر و شبکه‌هایی از روسیه و ایتالیا و غیره بیش از 200 ساعت  در قالب برنامه تلویزیونی ، سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان را پوشش تصویری خواهند داد.

 قائم مقام سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در این نشست هم اندیشی گفت: هدف ما در این دوره از جشنواره این است که چتر این جشنواره نسبت به جشنواره‌های گذشته بسیار گسترده‌تر شود و همه شهر و مناطق 15 گانه شهرداری را در بر‌بگیرد.

عادل دهدشتی افزود: در برگزاری این جشنواره از کودکان کار، کودکان افغان، توانخواهان جسمی و حرکتی، کودکان ناشنوا و بیماران خاص هم به عنوان داور استفاده شده است.

 

نظر شما