شناسهٔ خبر: 27357359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح ساماندهی علائم راه در جاده‌های گیلان

طرح ساماندهی علائم راه‌های اصلی و فرعی در جاده‌های گیلان اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: طرح ساماندهی تابلو‌ها و علائم راه‌ های اصلی و فرعی گیلان با امضاء تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان راهداری کشور و استانداری گیلان اجرا می‌شود.

وی ارتقای ایمنی، کمک به اعمال قوانین ترافیک و راهنمایی دقیق کاربران جاده‌ها در محور‌های اصلی و فرعی مطابق آخرین تغییرات انجام شده را از مهمترین اهداف اجرای طرح ساماندهی تابلو‌ها و علائم راه‌ های گیلان اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: برآورد بودجه مورد نیاز برای اجرای طرح ساماندهی علائم و تابلو‌ها در جاده‌های گیلان حدود ۵۰۰ میلیارد ریال است که ۵۰ درصد آن باید از اعتبارات ملی و استانی تامین شود.

محمدرضا نازک‌کار ارائه خدمات مطلوب به مسافران را سر لوحه فعالیت اداره کل راهداری گیلان دانست و افزود: نشست‌هایی با مدیران انجمن‌های صنفی و شرکت‌های مسافربری در راستای تقویت توان ترابری و ارائه هرچه بهتر خدمات سفر برگزار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ضمن توصیه به مردم و مسافران برای استفاده از خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای تصریح کرد: کاهش ترافیک و صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی، تجربه سفری ایمن و کاهش حوادث رانندگی از جمله مزیت‌های سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی است.

انتهای پیام/م.ع

ساماندهی علائم راه‌های اصلی و فرعی در جاده‌های گیلان

نظر شما