شناسهٔ خبر: 27356589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس:

وزارت نیرو پاسخگوی خسارت های ناشی از خاموشی های برق باشد

بیرجند-نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس بابیان اینکه خاموشی در بسیاری از نقاط خسارت هایی به مردم وارد کرد اما متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست، گفت:وزارت نیرو در این زمینه ورود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد فلاحتی صبح سه شنبه در دیدار با مدیران تابعه وزارت نیرو در استان، اظهار کرد: بی توجهی به تولید برق باعث خاموشی امروز است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو باید برنامه ای جدی در بحث تولید انرژی داشته باشد، افزود: استان خراسان جنوبی به عنوان یک منبع مهم پایدار انرژی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خاموشی خود یک ضعف مدیریتی در کشور است لذا باید کمترین میزان خاموشی ها را داشته باشیم، گفت: با توجه به اینکه میزان تولید انرژی در استان از مصرف بیشتر است لذا باید کمترین میزان خاموشی را در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خاموشی در بسیاری از نقاط خسارت هایی به مردم وارد کرد اما متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست، عنوان کرد: نباید از حیا و عفت مردم سوء استفاده شود لذا وزارت نیرو باید در خصوص خسارت های وارده به مردم ناشی از خاموشی ها ورود پیدا کند.

فلاحتی ادامه داد: خاموش و روشن شدن تیرهای برق نیز باید به موقع انجام شود.

۸۰درصد روستاهی خراسان جنوبی چالش آب دارند

وی با اشاره به اینکه عمده مشکلات مردم در استان خراسان جنوبی بحث آب است، افزود: موضوع آب در استان نیاز به مدیریت جدی دارد.

نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فصل بودجه ریزی در حال آغاز است لذا آمادگی داریم پیشنهادات مدیران را در همه حوزه ها پیگیری کنیم.

حجت الاسلام محمدباقر عبادی، نماینده مردم شهرستان های بیرجندف خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه تا کنون نتوانسته ایم عملا از ظرفیت تصفیه خانه بیرجند استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ۴۴ درصد جمعیت استان در حوزه انتخابیه اینجانب است، افزود: تعداد روستاهایی که از نعمت آب بی بهره اند بسیار بی شمار است به صورتی که ۸۰ درصد روستاهای استان به نوعی چالش آب دارند.

نظر شما