شناسهٔ خبر: 27354515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل

طرح تابستانی نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: ویژه برنامه نشاط معنوی در مجتمع گردشگری شورابیل نیز با مشارکت سایر نهادها برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه منتخب استان اجرا می شود.

 

وی، تصریح کرد: ویژه برنامه نشاط معنوی در مجتمع گردشگری دریاچه تفریحی شورابیل توسط روحانیون با حضور مسافران و گردشگران از ساعت 18 تا 21 نیز با مشارکت سایر نهادها برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قیامی با بیان این مطلب که طرح نشاط معنوی از 16 تیرماه آغاز و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت، افزود: برپایی خیمه های معرفت در جوار این طرح و سایر فعالیت های آموزشی و تفریحی از جمله برنامه های این طرح است.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: هدف از این طرح اجرای برنامه های معنوی در زمان اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برای ارتقا فعالیت های اعتقادی، دینی و اخلاقی است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، ادامه داد: برپایی دوره های مهارت های زندگی، سبک زندگی اسلامی، کلاس های تربیتی، اخلاقی و احکام نیز از دیگر ویژه برنامه ها از این طرح است.

 

حجت الاسلام قیامی، یادآور شد: برپایی محفل انس با قرآن کریم، روایت گری رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و برگزاری دوره های امامزاده شناسی از دوره های ویژه و تخصصی است که با استقبال نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

نظر شما