شناسهٔ خبر: 27353056 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرنوشت مرتضی آقاخان و استقلال به کجا می رسد؟

مصدومیت آقاخان از ناحیه مچ پا باعث شده تا بحث هایی درباره جدایی این بازیکن از استقلال شنیده شود .

صاحب‌خبر -

سرنوشت مرتضی آقاخان و استقلال به کجا می رسد؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به بازیکنانی که در خط حمله تیم فوتبال استقلال توسط مدیران باشگاه از جمله مرتضی تبریزی،صیاد منش ،روح الله باقری و الحاجی گرو جذب شده اند در همین راستا مشخص شده که مرتضی آقاخان در حال حاضر جایی در ترکیب خط تهاجمی آبی پوشان ندارد .

مرتضی آقاخان با توجه به مصدومیت از ناحیه پا و عمل جراحی اکنون از حضور در ترکیب استقلال دور است و وی حداقل برای درمان خود نیاز به 2 الی 3 ماه دوری از میادین دارد که این موضوع باعث شده بحث جدایی این بازیکن بیش از هر موضوع دیگری این روز ها بر سر زبان ها بیفتد .

اما با پیگیری هایی که از مدیران استقلال بدست آمده آنها اعلام کردند که مرتضی آقاخان بازیکن تیم آنهاست و وی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت می تواند قراردادش را در هیئت فوتبال ثبت و سپس به تمرینات اضافه شود و به نوعی با این شرایط می توان اعلام کرد که نام این بازیکن تا نیم فصل از لیست استقلال خارج شده تا شرایط بهبودی حاصل شود .

اما از طرفی این احتمال هم وجود دارد که آقاخان زودتر از نیم فصل شرایط بهبودی پیدا کند و با توجه به  بازیکنانی که در خط حمله استقلال جذب شدند شرایط حضور او در جمع آبی پوشان در هاله ای از ابهام قرار بگیرد ولی از سویی هم طبق شنیده ها از منابع آگاه در صورتی که استقلال نیاز به آقاخان نداشته باشد او به پیشنهاد دیگر تیم های لیگ برتری فکر می کند چرا که این بازیکن قصد بیرون ماندن از دور مسابقات لیگ برتر را ندارد و به طور حتم پس از بهبودی وضعیت خود را برای آینده مشخص می کند.

همچنین به احتمال زیاد آقاخان طی امروز و فردا برای مشخص شدن وضعیت قرادادش با استقلال نشستی را همراه با مدیر برنامه هایش با مدیران این باشگاه خواهد داشت.

احضار 2 بازیکن استقلال به کمیته اخلاق

طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است سجاد آقایی و صیاد منش امروز با علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال برای پاره ای از توضیحات در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور پیدا کنند .

پیش از این کمیته اخلاق ،صیاد منش و آقایی را به خاطر حرکت غیر اخلاقی از حضور در میادین به مدت یک ماه محروم کرده بود .

بازگشت فتحى از تركيه

فتحى سرپرست استقلال كه براى دريافت حق انتقال مجيد حسينى به ترابزون راهى تركيه شده بود در نهايت با دريافت رقم ٤٠٠ هزار دلار امروز به تهران باز می گردد.

وى بخشى از اين رقم را به حساب خارجى ها واريز و مقدارى از اين پول به ايران بازگرداننده شده است.

تمرينات اختصاصى همام و شماره پيراهن بازيكن عراقى

طارق همام روز گذشته قرارداد خود را در هيئت فوتبال ثبت كرد تا براى حضور در بازى هاى استقلال مشكلى نداشته باشد .طبق صلاح ديد شفر قرار است همام به صورت اختصاصى زير نظر فيليپ مربى بدنساز به شرايط ايده آل برسد و در صورت نظر سرمربى استقلال اين بازيكن مى تواند از بازى هاى هفته هاى آينده آبى پوشان را همراهى كند.

همچنين همام براى حضور در بازى هاى استقلال پيراهن شماره ١٧ را بر تن خواهد كرد.

تذكر مسئولان اميد به بازيكن حاشيه ساز استقلال

با توجه به حواشى هاى اخيرى كه مهدى قائدى بازيكن جوان تيم فوتبال استقلال براى خود رقم زد در حال حاضر مدل موى اين بازيكن در رقابت هاى آسيايى جاكارتا نيز حاشيه شده و در همين راستا مسئولان تيم فوتبال اميد هم تذكراتى را به اين بازيكن داده اند.

کاروان استقلال روز چهارشنبه راهی شهر جم خواهد شد

کاروان تيم فوتبال استقلال ساعت 13:15 روز چهارشنبه تهران را به مقصد عسلویه ترک خواهد کرد و سپس با یک دستگاه اتوبوس راهی جم می شود.

آبى پوشان پايتخت روز پنجشنبه به مصاف حریف خود خواهند رفت و سپس صبح روز جمعه به تهران باز می گردند.

تيم هاى فوتبال استقلال و پارس جنوبی در هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 20:30 روز پنجشنبه به مصاف یکدیگر می روند.

عبداللهى و مالك در مراسم ختم پدر فرشيد باقرى

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است عبدالهى مشاور سرپرست باشگاه استقلال به همراه مالك معاون فرهنگى فردا براى حضور در مراسم ختم پدر فرشيد باقرى راهى كرمان شوند.

آقايى و صياد منش در راه كميته اخلاق

آقايى و صياد منش امروز عصر با حضور در دفتر باشگاه استقلال قرار است همراه على خطير معاون ورزشى باشگاه راهى كميته اخلاق شوند.

سرنوشت بازيكن استقلال به جدايى ختم شد

جابر انصارى مهاجم تيم فوتبال استقلال پس از خط خوردن از ليست اين تيم جدايى اش از جمع آبى پوشان قطعى شده است و طرفين بر سر مسائل بايد توافقاتى را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نظر شما