شناسهٔ خبر: 27349765 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

1880 کیلو گرم مواد مخدر در سراوان کشف شد

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی سراوان در جنوب شرق استان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر، 2 نفر از آنان را به هلاکت رسانده و یک تن و 880 کیلو گرم مواد افیونی کشف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان در یکی از مسیرهای فرعی شهرستان سراوان بلافاصله پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شد.
وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان پس از ساعتی کمین در مسیر تردد قاچاقچیان یک دستگاه خودرو تویوتا آبی رنگ و یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس فاقد پلاک را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سرنشینان خودروها به محض مشاهده عوامل انتظامی متواری شدند و اقدام به تیر اندازی کردند.
سردار قنبری تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کردند و این افراد با برجا گذاشتن خودروها متواری شدند.
وی با اشاره به هلاکت 2 نفر از اعضای این باند بین المللی قاچاق مواد مخدر، گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروها و پاکسازی منطقه یک تن و 22 کیلو گرم تریاک، یک قبضه سلاح گرینف به همراه 233 فشنگ جنگی، یک قبضه آر پی جی، سه گلوله آر پی جی و سه قبضه سلاح کلاش و پنج تیغه خشاب به همراه 52 فشنگ جنگی کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.
سردار قنبری به اجرای یک طرح 24 ساعته در شهرهای کنارک، دلگان، سراوان، هیرمند، زابل، زاهدان، خاش و ایرانشهر اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح با دستگیری 13 سرشاخه قاچاق مواد افیونی 858 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
وی با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضایی افزود: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در استان هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.
به گزارش ایرنا سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
3042**6081

نظر شما