شناسهٔ خبر: 27349569 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فن دایک: در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی کنیم؛ باید بر روی عملکرد خود تمرکز کنیم

دانیال دارایی پور

ویرجیل فن دایک باور دارد که برای صحبت از قهرمانی بسیار زود است.

صاحب‌خبر -

طرفداری-لیورپول در اولین بازی خود در لیگ برتر شروع قدرتمندانه ای داشت. شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند تا در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 0-4 چکش ها را در هم بکوبند. ویرجیل فن دایک از عملکرد هم تیمی هایش خشنود است، اما او معتقد است که صحبت از قهرمانی در این مقطع فصل کار چندان درستی نیست.

به گزارش اسکای، فن دایک در این باره گفت:

ما می بینیم که رسانه ها از ما به عنوان قهرمان فصل جدید یاد می کنند. در حال حاضر به این چیز ها فکر نمی کنیم. بازی به بازی جلو می رویم و روی آن ها تمرکز می کنیم. می خواهیم خوب عمل کنیم و به چیزهای بزرگی برسیم. پس باید آماده هر نوع چالشی باشیم. بسیار آماده هستیم و هر کسی می تواند این موضوع را ببیند. 

مدافع عنوان قهرمانی، منچسترسیتی نیز توانست تا با نتیجه 2-0 آرسنال را شکست دهد. فن دایک می گوید که تمرکزشان تنها بر روی عملکرد خودشان است.

برای ما این مسئله اهمیت دارد که زیاد به تیم های دیگر نگاه نکنیم. باید بر روی خود تمرکز کنیم و برای رویارویی با رقبای خود آماده باشیم. این موضوع در حال حاضر حیاتی است.

لیورپول در این پنجره نقل و انتقالاتی 177 میلیون پوند خرج کرد. سه بازیکن از چهار خرید قرمز ها، در بازی روز یکشنبه به میدان رفتند. نبی کیتا و آلیسون از ابتدا بازی کردند و شکیری نیز در ادامه به بازی آمد. فابینیو بازی را از روی نیمکت نظاره کرد. فن دایک می گوید که با توجه به جو صمیمی آنفیلد کار برای خرید های جدید تیم آسان تر شده است.

شخصا برای من بسیار راحت بود تا در این جا عادت کنم. طوری که بازیکنان، کارکنان و هواداران به شما نگاه می کنند، در این عمل بسیار تاثیرگذار است. این کار را راحت می کند و شما خواهید دید که بازیکنان جدید تیم به چه خوبی هستند. 

نظر شما