شناسهٔ خبر: 27347697 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تعادل | لینک خبر

گزارش

قشم| ‌فرمانده پایگاه دریابانی قشم از شناسایی و انهدام ۳۰۰ متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل روستای سلخ این جزیره خبر داد. سرهنگ شهریار فتاحی گفت: ۳۰۰

صاحب‌خبر -

    انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق

قشم| ‌فرمانده پایگاه دریابانی قشم از شناسایی و انهدام ۳۰۰ متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل روستای سلخ این جزیره خبر داد. سرهنگ شهریار فتاحی گفت: ۳۰۰ متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل روستا‌ سلخ این جزیره شناسایی شد. مرزبانان ابتدای این خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دریا پیدا و ‌اقدام به بیرون کشیدن لوله‌ها از زیر ماسه‌های دریا کردند. قاچاقچیان این خط لوله را با استفاده از لوله‌های pvc در سایز‌های چهار و پنج اینچی به طرز ماهرانه‌ای زیر ماسه‌های دریا پنهان کرده و ‌قصد داشتند سوخت قاچاق را از ساحل به دریا و درنهایت به شناور‌های متخلف انتقال دهند.

    کشف 19 تن چای خارجی قاچاق در مرکز لرستان؛ خرم‌آباد| فرمانده انتظامی لرستان از کشف 19 تن چای خارجی قاچاق در خرم‌آباد خبر داد. سردار مهدیان نسب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در اجرای طرح‌های مبارزه با ورود و خروج کالا قاچاق و تشدید اقدامات کنترلی در محور آزادراه خرم‌زال یک دستگاه خودرو کامیون کشنده را با هماهنگی مقام قضایی توقیف کردند. او با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 10 میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: فرد خاطی با تشکیل پرونده راهی مراجع ذیصلاح شد.

    مرفهین و بازاریان همدانی، مشتریان سفرهای هوایی؛ همدان| رییس انجمن صنفی آژانس‌های مسافرتی استان همدان با بیان اینکه هیچ سرمایه‌گذاری در استان همدان در صنعت هوایی ورود نمی‌کند، از سرمایه‌گذاران استان خواست تا در این زمینه ورود کنند. ‌محمد فیضی با اشاره به اینکه قیمت بلیت هواپیما 2 برابر شده است، اظهار کرد: پرواز همدان- مشهد و همدان- کیش به علت عدم استقبال همدانی‌ها و متضرر شدن چارترکننده و مشکلات شرکت هواپیمایی آتا بسته شد. او با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت هوایی سوددهی خوبی دارد، افزود: همدان سرمایه‌دارانی دارد که حتی می‌توانند هواپیما خریداری کنند اما متاسفانه تا کنون کسی در این زمینه ورود نکرده است.

    تعهد به مسوولیت‌های اجتماعی در راستای صرفه جویی؛ بندرعباس| مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد هرمزگان گفت: در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی شرکت و در راستای تحقق تامین و توزیع پایداری انرژی الکتریکی کشور به درخواست دیسپاچینگ ملی و با توجه به کمبود برق در ساعات اوج بار اقدام به کاهش مصرف به میزان 120 مگاوات از تاریخ 20 خرداد کرده است . آرش بابایی افزود: کاهش بار با توجه به نیاز مبرم کشور در زمان اوج مصرف کمک قابل توجهی به پایداری سیستم توزیع انرژی الکتریکی جهت جبران کمبود برق در فصل تابستان می‌نماید و شرکت فولاد هرمزگان تا زمان کمبود انرژی الکتریکی و نیاز شبکه همکاری خود را با برق منطقه‌ای کما کان ادامه خواهد داد.

    بازگشایی باغ وحش مشهد به شرط‌ها و شروط‌ها؛ مشهد| معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: باغ وحش مشهد موقتا و بر اساس ضوابط دامپزشکی تعطیل شده و احتمال دارد با تایید دامپزشکی هفته آینده بازگشایی شود. محمد بخشی محبی با بیان اینکه باغ وحش موقتا و بر اساس ضوابط دامپزشکی تعطیل شده است گفت: تا زمانی که دامپزشکی شرایط بهداشتی و فضای مورد نیاز برای زیست اینگونه‌ها را استاندارد تشخیص دهد، تعطیلی باغ وحش ادامه خواهد داشت.

     آغاز توزیع مرغ منجمد با قیمت تعادلی ۶۷۵۰تومان؛ قزوین| در شرایطی که کارشناسان معتقدند که سازمان‌های دولتی باید با توزیع اقلام اساسی فرآیند افرایش قیمت‌ها را مهار کنند؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین از توزیع مرغ منجمد باقیمت ۶۷۵۰ تومان در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های استان خبر داد. به گزارش ایسنا، در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی با حضور منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران کل دامپزشکی و پشتیبانی امور دام استان و تولیدکنندگان برگزار شد بر لزوم تعیین قیمت مناسب و همچنین تامین به‌موقع گوشت مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز استان قزوین تاکید شد.

     بازار روز کوثر 14 به زودی افتتاح می‌‌شود؛ اصفهان| مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از افتتاح چهاردهمین بازار کوثر تا پایان مرداد ماه خبر داد و گفت: این بازار که در بلوار شفق محدوده منطقه 13 شهرداری اصفهان واقع شده، به مناسبت عید سعید قربان به بهره‌برداری می‌رسد.  محمد مجیری با اشاره به استقبال شهروندان از بازارهای روز کوثر تصریح کرد: اکنون در مجموع 14 بازار روز کوثر در شهر اصفهان فعال و یک بازار روز نیز در دست احداث است.

 

 

نظر شما