شناسهٔ خبر: 27345906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خاموشی‌ها در سیستان و بلوچستان پایان یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان از لیست خاموشی‌های وزارت نیرو خارج شده است.

صاحب‌خبر -

خاموشی‌ها در سیستان و بلوچستان پایان یافتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان؛ غلامعلی رخشانی مهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیرو مذاکرات تخصصی با حوزه ستادی صنعت برق کشور و اعلام شرایط خاص منطقه از جمله طوفان شمال استان و گرمای جنوب استان موافقت شده که از روز پنجشنبه هفته گذشته هیچگونه سهم خاموشی به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا نکند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: با رعایت الگوی مصرف مشترکین محترم در سال جاری دیگر از منظر کمبود نیروی برق در استان خاموشی اعمال نخواهد شد مگر در موارد اتفاقاتی و بروز حوادث که به ناچار مجبور به اعمال خاموشی باشیم.

وی ضمن قدردانی از عموم مردم استان به جهت همکاری با رعایت مدیریت مصرف و تحمل خاموشی، گفت: خواهشمند است جهت عدم تحمل مجدد خاموشی‌ها به طور ویژه در تابستان سال جاری و سال‌های آتی مدیریت مصرف بهینه برق را مداوم اعمال کنند.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان از لیست خاموشی‌ها خارج شد

نظر شما