شناسهٔ خبر: 27342831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم پیاده روی اربعین حسینی باید باشکوه برگزار شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: دستگاه های ذیربط و سایر مسئولان استانی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی باید تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ایرج زاهدپور در جلسه کمیته زیرساخت های ستاد اربعین اضافه کرد: بازدید از موکب ها و فعالیت های انجام شده در خصوص مراسم پیاده روی اربعین حسینی باید در اسرع وقت انجام شود تا در جریان چگونگی برنامه ها و اجرای این همایش بزرگ قرار بگیریم.
این مسئول ادامه داد: با توجه به مساعد بودن هوا، پیش بینی می شود امسال نسبت به سال های گذشته تقاضای بیشتری برای حضور در این مراسم عظیم وجود داشته باشد.
به گفته وی، ضروری است همه مسئولان ذیربط اهتمام ورزند تا خدمت رسانی مناسبی به زائران ارائه شود و همچنین مشکلات سال گذشته نیز مورد بررسی قرار گرفته و تدابیری اندیشیده شود تا دیگر شاهد چنین معضلاتی نباشیم.
زاهدپور اضافه کرد: تمامی برنامه های طراحی شده و امور مربوط به تبدیل ارز و فعالیت های بانکی از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی می شود.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین پیش بینی چهار هزار دستگاه اتوبوس را برای مراسم پیاده روی امسال اربعین حسینی کرد و اظهار داشت: تامین 100 دستگاه از این تعداد به استان قزوین محول شده است.
وی ادامه داد: استان قزوین همچنین دارای 2 قرارگاه داخلی در آوج و مهران و 4 قرارگاه با تولیت مردم در کشور عراق است که روزانه آمادگی پذیرایی از پنج هزار زائر در مهران، 2 هزار زائر در کربلا، 2 هزار و 500 زائر در نجف اشرف و 20 هزار زائر را در مسیب برعهده خواهند داشت.
8054

نظر شما