شناسهٔ خبر: 27342669 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویدئوی رسمی گیم‌پلی عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد +فیلم

سایت IGN به تازگی ویدئویی از گیم‌پلی عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده است که برخی از زوایای این بازی را به تصویر می‌کشد.

صاحب‌خبر -

ویدئوی رسمی گیم‌پلی عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت یوبی‌سافت طی سال‌های اخیر با عرضه فرنچایز محبوب فرقه قاتلین یا همان Assassin’s Creed توانست طرافداران زیادی را جلب کند تا حدی این که بازی نسل به نسل و نسخه به نسخه با فروش و استقبال بیشتری مواجه شد.

آخرین نسخه‌ای که از سری بازی‌های فرقه قاتلین منتشر شد، عنوان Assassin’s Creed Origins بود که داستان یک مبارز در زمان مصر باستان را به تصویر می‌کشید. این فرد که بایک نام داشت با پادشاهان مصر که فرعون نام داشتند مبارزه می‌کرد.

اما در مراسم E3 2018، شرکت یوبی سافت از نسخه جدید فرنچایز فرقه قاتلین با عنوان Assassin’s Creed Odyssey رونمایی کرد و تریلرهایی نیز از محیط بازی پخش کرد. ضمن اینکه به گفته سازندگان داستان این قسمت حول محور یک جنگجو در روم باستان رقم می‌خورد و گیمرهای این فرنچایز پس از نسخه Brotherhood بار دیگر به روم باستان سفر می‌کنند.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ جمعه 13 مهر ماه (5 اکتبر 2018 میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

اما به تازگی سایت IGN ویدئویی از گیم‌پلی عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6626798/8445641?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Assassin’s Creed Odyssey را ببینید

برچسب‌ها:

نظر شما