شناسهٔ خبر: 27337575 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

هفته نخست لیگ فرانسه و یک اتفاق خاص

ايسنا

هفته نخست رقابت‌های لیگ فرانسه با پیروزی مدعیان عنوان قهرمانی به پایان رسید و البته یک اتفاق ویژه برای فوتبال دوستان ایرانی به دنبال داشت.

صاحب‌خبر -
هواداران پاری سن ژرمن

جوان آنلاین: هفته نخست رقابت‌های لیگ فرانسه برگزار شد و مدعیان کسب عنوان قهرمانی توانستند به پیروزی برسند.

پاری ‌سن‌ ژرمن که با فوق ستاره‌های خود شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید توانست در ورزشگاه خانگی خود پیروزی آسانی را به دست آورد و با سه گل کان را از  پیش رو بردارد.

نیمار، فوق ستاره برزیلی تیم پاریسی توانست در این دیدار گلزنی کند تا نشان دهد که با وجود جام جهانی ناامید کننده‌ای که پشت سر گذاشت آماده و سر حال است.

موناکو شانس دوم کسب عنوان قهرمانی هم با درخشش فالکائو ۳ بر یک در خانه نانت به پیروزی رسید.

و اما مقتدرانه‌ترین پیروزی را در هفته نخست مارسی به دست آورد که با چهار گل تولوز را از پیش رو برداشت و بوردو هم ناامید کننده‌ترین نتیجه‌ را کسب کرد که در خانه با دو گل برابر استراسبورگ تن به شکست داد.

اتفاق ویژه‌ این روزهای لیگ فرانسه برای هواداران فوتبال  در ایران پیوستن سامان قدوس به رن است که اتفاقا در دیدار نخست خود هم تن به شکست داد تا قدوس کار سختی داشته باشد.

خبر دیگر درباره باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن این که در بیشتر رسانه‌های فرانسوی بازتاب داشت وضعیت نامعلوم رابیو از  زبان توماس توخل است.

رابیو مورد توجه باشگاه بارسلوناست و خبرهای زیادی درباره جدایی او از پاری ‌سن‌ ژرمن به گوش می‌رسد. این بازیکن توانست در دیدار برابر کن در هفته نخست گل دوم  تیمش را به ثمر برساند. سرمربی پاری سن ژرمن در واکنش به پیوستن هافبک جوان تیمش به بارسلونا گفت‌: نمی‌دانم آیا رابیو در تیم می‌ماند یا جدا می‌شود. همه چیز به تصمیم خود این بازیکن بستگی دارد. من به رابیو گفتم که از مهارت‌های بالایی برخوردار است و من نیز دوست دارم با او کار کنم. رابیو برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ هنوز وقت زیادی دارد و باید به تلاشش ادامه دهد. او باید حرف نهایی را بزند.

برچسب‌ها:

نظر شما