شناسهٔ خبر: 27336457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قزوین آماده پذیرایی روزانه ۳۰ هزار زائر اربعین

خبرگزاری صداوسیما

استان قزوین در ایام اربعین، روزانه پذیرای حدود ۳۰ هزار زائر است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین در جلسه کمیته زیرساخت‌های ستاد اربعین گفت: استان قزوین دارای 2 قرارگاه داخلی آوج و مهران و ۴ قرارگاه مردمی در عراق است.
ایرج زاهدپور افزود: در این قرارگاه‌ها روزانه از ۵ هزار زائر در مهران، 2 هزار زائر در کربلا، 2 هزار و ۵۰۰ زائر در نجف و ۲۰ هزار زائر در مسیب پذیرایی خواهد شد.
وی تعداد اتوبوس‌های پیش بینی شده برای همایش اربعین را ۴ هزار دستگاه خواند و افزود: مقرر شده هزار دستگاه اتوبوس توسط استان قزوین مدیریت شود.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی ذی ربط در برگزاری هرچه با شکوه‌تر همایش بزرگ پیاده روی اربعین اهتمام داشته باشند.
به گفته زاهدپور موکب‌ها و فعالیت‌های انجام شده مربوط به همایش پیاده روی اربعین، به صورت میدانی بررسی خواهند شد تا مشکلات احتمالی رفع شود.
وی گفت : با توجه به مساعد بودن هوا پیش بینی می‌شود امسال نسبت به سال‌های گذشته تقاضای بیشتری برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی وجود داشته باشد، بنابراین ضروری است همه مسئولان اهتمام داشته باشند.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری از رسانه‌ها هم خواست تمام برنامه‌های طراحی شده و نیز امور مربوط به تبدیل پول و فعالیت‌های بانکی را به مردم اطلاع رسانی کنند.

نظر شما