شناسهٔ خبر: 27336092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

فقط مانده بوقچی‌ها تیم را ارنج کنند/ وقتی دایی مشت خورد باید برخورد می شد

صاحب‌خبر -

مرتضی فنونی زاده، درباره حاشیه پیش آمده بین بازیکنان پرسپولیس و برخی بوقچی های این باشگاه گفت: اتفاق بسیار تلخی است که نشان می‌دهد چه‌کسانی در این فوتبال جولان می‌دهند و برای فوتبال خط و مشی تعیین می کنند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: وقتی در این فوتبال، بوقچی به صورت علی دایی مشت زد و هیچ اقدامی از سوی مدیران نیفتاد باید فکر این روزها را هم می‌کردیم. آقایان بدون اینکه اجازه بگیرند وارد دفتر مدیر باشگاه می شوند و در خصوصی‌ترین جلسات حضور دارند. بوقچی جایگاهش مشخص است. او باید هواداران را به هیجان بیاورد تا بازیکن هم در زمین بازی انگیزه پیدا کند.

 

وی درباره صحبت های حسین ماهینی که رئیس کانون هواداران پرسپولیس را مقصر از دست دادن دو امتیاز بازی با استقلال خوزستان عنوان کرد اظهار داشت: من نمی دانم داخل پرسپولیس چه خبر است. اما مدیریت پرسپولیس باید هرچه سریعتر ورود کند و مانع از اتفاقات بدتر شود. بوقچی ها تنها مانده ارنج تیم را مشخص کنند. آنها به راحتی بازیکنانی که رفیق‌شان شده اند را به تیم محبوب خود می آورند. موجودیت آنها در شراتیط فعلی به ضرر فوتبال ایران است.

 

فنونی زاده در ادامه در خصوص شانس صعود پرسپولیس برابی پیروزی مقابل الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پرسپولیس با بهترین تیم باشگاهی غرب آسیا بازی دارد. ضمن اینکه دست برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت خالی است و مجبور است با کمترین بضاعت به مصاف الدحیل برود. با این حال فکر می کنم اگر پرسپولیس در بازی رفت که در قطر برگزار می شود بتواند تساوی بگیرد خواهد توانست در تهران و با حضور هواداران، بیشترین فشار را به رقیب بیاورد.

برچسب‌ها:

نظر شما