شناسهٔ خبر: 27334735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری:

۱۰۰۰دستگاه اتوبوس از قزوین میزبان زائران پیاده‌روی اربعین است

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: تعداد اتوبوس‌های پیش بینی شده برای همایش اربعین 4000 دستگاه است که مقرر شده 1000 دستگاه اتوبوس توسط استان قزوین مدیریت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ ایرج زاهدپور، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه کمیته زیرساخت‌های ستاد اربعین بیان کرد: در اسرع وقت از موکب‌ها و فعالیت‌های انجام شده در راستای پیاده روی اربعین شده بازدید میدانی خواهد شد تا در جریان برنامه‌ها و اجرائیات این همایش بزرگ قرار گرفته و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرد. 


وی افزود: با توجه به مساعد بودن هوا پیش بینی می‌شود امسال نسبت به سال‌های گذشته تقاضای بیشتری برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی وجود داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: ضروری است همه مسئولین مربوطه اهتمام ورزند تا خدمت رسانی مناسب به زائران ارائه شود، همچنین مشکلات سال گذشته مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و تدابیری اندیشیده شود تا امسال شاهد مشکلات پیش نباشیم.

وی تاکید کرد: تمام برنامه‌های طراحی شده و نیز امور مربوط به تبدیل پول و فعالیت‌های بانکی از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما به مردم اطلاع رسانی شود.
 

زاهدپور تعداد اتوبوس‌های پیش بینی شده برای همایش اربعین را 4000 دستگاه عنوان کرد.

وی اذعان کرد: مقرر شده 1000 دستگاه اتوبوس توسط استان قزوین مدیریت شود، همچنین استان قزوین دارای دو قرارگاه دو قرارگاه داخلی آوج و مهران و ۴ قرارگاه که متولی آن مردمی در کشور عراق است و روزانه آمادگی پذیرایی 5000 زائر در مهران، 2000زائر در کربلا، 2500 زائر در نجف و 20000زائر در مسیب را خواهد داشت. 

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین در پایان ابراز کرد: دستگاه‌های ذیربط در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم بزرگ با یکدیگر تعامل داشته باشند تا استان بتواند به تعهد خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

انتهای پیام/
 
 
 

نظر شما