شناسهٔ خبر: 2732955 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

افخم:

تبریک ایران به ارتش و مردم عراق

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در سخنانی از پیروزی‌های ارتش و نیروهای مردنی عراق در مبارزه علیه تروریسم ابراز خرسندی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرضیه افخم، سخنگوی دستگاه سیاست خارجی کشورمان از پیروزی‌­های اخیر ارتش و نیروهای مردمی عراق در مقابله با تروریست‌های داعش ابراز خرسندی نمود و وحدت، انسجام ملی و همراهی ملت عراق با نیروهای نظامی این کشور را رمز موفقیت­‌های اخیر در مقابله با تروریست­‌ها در عراق برشمرد.

مرضیه افخم با تأکید براستمرارحمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در روند مبارزه با تروریسم و گروه‌­های تکفیری ابراز امیدواری کرد، دولت و ملت عراق در سایه این همبستگی و انسجام ملی، به پیروزی­ نهایی در مقابله با تروریست­‌های داعش دست یابند.

وزارت دفاع عراق، شب گذشته دربیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای تیپ پیاده نظام 17 ارتش و نیروهای بسیج مردمی با پشتیبانی جنگنده‌های ارتش عراق توانستند 5 روستا را در ناحیه یثرب در جنوب شهر تکریت دراستان صلاح‌الدین (شمال عراق) آزاد کنند.

دربیانیه وزارت دفاع عراق آمده است: درگیری‌ها همچنان در ناحیه یثرب ادامه دارد و نیروهای ارتش همچنان تلفات مادی و جانی سنگینی را به دشمن (گروه تروریستی داعش) وارد می‌کنند. وزارت دفاع عراق، پیشتردر بیانیه‌هایی اعلام کرده بود نیروهای عراقی حداقل 28 تروریست و 3 تن از سرکرده‌های داعش را در جریان عملیاتی در مناطق مختلف سرزمین عراق به هلاکت رسانده‌اند.

نظر شما