شناسهٔ خبر: 27328055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

افراد بدون ویزا در مرز مهران اسکان داده نمی شوند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: خدماتی نظیر اسکان برای افراد بدون ویزا و گذرنامه در اربعین 97 از مرز بین المللی مهران ارائه نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در دیدار با جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار داشت: مرز مهران به واسطه امنیت مطلوب در زمان اربعین مورد توجه بسیاری از زائران اربعین قرار می گیرد.
وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات سال جاری در مرز مهران، عدم ارائه خدمات همچون اسکان به افراد فاقد ویزا و گذرنامه است.
استاندار ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت های مرز مهران تاکید کرد: برای اربعین امسال جاده ایلام - مهران چهار بانده می شود و تاکنون بیش از یک هزار و 600 میلیارد ریال برای این مسیر اختصاص یافته است.
سلیمانی دستکی یادآور شد: ایجاد کمربند غربی مهران از دیگر زیرساخت های ایجاد شده برای تردد راحت تر زوار است که با تکمیل ان شاهد ازدحام اتوبوس های بین شهری در محدوده داخل شهر نخواهیم بود.
وی اضافه کرد: ایجاد گذر مرزی چیلات از دیگر اقدامات مسئولان استان برای کم شدن حجم تردد زوار اربعین از روی مرز مهران است که امیدواریم با موافقت طرف عراق بزودی شاهد بازگشایی این مرز باشیم..
استاندار ایلام گفت: تاکنون مسئولان کشور عراق برای باز شدن این گذر مرزی به جمع بندی نرسیده اند ولی زیرساخت های آن با 350 میلیارد ریال اعتبار در حال تکمیل است.
سلیمانی دشتکی افزود: نیروی انتظامی مانند سال های گذشته در خط اول تامین امنیت تردد زوار اربعین قرار دارد.
وی افزود: درصدد هستیم اربعین را مردمی کنیم و مردم استان از تردد زوار در بخش اقتصادی بهره مند شوند.
7177/6119

نظر شما