شناسهٔ خبر: 27327185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

استقلال و ستاره‌هایی به نام «بازیکنان جوان»

پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر خیلی‌ها به تیم استقلال امید زیادی نداشتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

وقتی ترکیب استقلال در بازی با پیکان در هفته اول اعلام شد، خیلی‌ها سال بسیار سختی برای آبی‌پوشان تصور کردند و حتی خوش‌بین‌ترین هوادار استقلال هم برای سرنوشت این تیم در فصل جاری جایگاه خوبی در نظر نگرفته بودند.

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، خسرو حیدری، روح‌الله باقری، علی کریمی، فرشید باقری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و سجاد آقایی ۱۱ بازیکنی بودند که برای استقلال در هفته اول بازی کردند.

حضور بازیکنانی، چون رضا آذری، آقایی و صیادمنش که سابقه بازی با پیراهن استقلال را نداشتند،‌ نشان می‌داد که چقدر دست وینفرد شفر بسته است، اما نمایش خوب بازیکنان جوان باعث شد تا حداقل کورسوی امیدی برای استقلالی‌ها به وجود بیاید. با آمدن امیرحسین فتحی، بازیکنانی، چون مرتضی تبریزی، الحاجی گرو و طارق همام شرایط برای استقلال کاملا متفاوت شد.

استقلال در هفته سوم و در حضور حمایت گسترده هوادارانش موفق شد تیم پرمهره تراکتورسازی را با سه گل شکست دهد. شاید برخی‌ها بگویند استقلال دیگر نیازی به بازیکنان جوان ندارد، اما در واقع جذب بازیکنانی چون آذری، آقایی و صیادمنش در آینده به کار استقلال می‌آیند و می‌توانند در آینده برای خود جایگاهی مانند فرشید اسماعیلی، سیدمجید حسینی و ... را پیدا کنند. به این‌ها باید مهدی قائدی را اضافه کرد، بازیکن بااستعدادی که می‌خواهد این فصل ناکامی سال گذشته را جبران کند.

در واقع استقلال در آینده ستاره‌ای به نام بازیکنان جوان خواهد داشت. استقلال برخلاف پرسپولیس در امر جذب بازیکنان جوان موفق عمل کرده و اگر برخلاف مدیریت گذشته قرارداد خوبی با آنها ببندد، در آینده نیازی به جذب بازیکن از تیم‌های دیگر نخواهد داشت.

 

نظر شما