شناسهٔ خبر: 27326397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همکاری شهرکهای صنعتی مازندران با سازمان بسيج مهندسی

خبرگزاری صداوسیما

همکاری، مشاوره، پایش و ارزیابی واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی و شناسایی و ایجاد هم افزایی ظرفیتهای موجود، از تعهدات سازمان بسیج مهندسی بر اساس این تفاهم نامه همکاری است.

صاحب‌خبر -

همکاری شهرکهای صنعتی مازندران با سازمان بسيج مهندسی

تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با سازمان بسيج مهندسی صنعت و معدن استان، با هدف تقويت و توسعه کلينيک صنعت منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در اين جلسه گفت: اين تفاهم‌نامه در راستای تقويت و ارتقاء سطح همکاری متقابل و با عنايت به منويات مقام معظم رهبری درخصوص حمايت از توليدات داخلی و بمنظور هم افزايی منعقد شده است. 

سيد مصطفی موسوی با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه افزود: همکاری و تعامل در خصوص پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی و اشتراک گذاری منابع موجود جهت تقویت و توسعه کلینیک صنعت، از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است . 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج مهندسی استان در بخش تولید و صنعت به درستی استفاده شود تصریح  کرد: بر اساس این تفاهم نامه، شرکت شهرک های صنعتی استان متعهد شده که آموزشهای تخصصی مورد نیاز برای مشاوران کلینیک صنعت، پایش و ارزیابی واحدهای صنعتی و همکاری لازم جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را با سازمان بسیج مهندسی استان داشته باشد.

مدیر سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن مازندران نیز در این مراسم گفت: حمایت از تولید داخلی و تکیه بر ظرفیت های بومی، یکی از اهداف سازمان بسیج مهندسی در حمایت از بخش صنعت بوده و بصورت کلینیکی در حال اجرا است. 

عسگری با اشاره به اهداف سازمان بسیج مهندسی استان در این تفاهم نامه افزود: همکاری، مشاوره، پایش و ارزیابی واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی و شناسایی و ایجاد هم افزایی ظرفیتهای موجود، از تعهدات سازمان بسیج مهندسی بر اساس این تفاهم نامه همکاری است.

لازم به توضیح است، این تفاهم نامه همکاری در 7 ماده و به مدت یک سال، به امضاء سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و هادی عسگری مدیر سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان رسیده است.

نظر شما