شناسهٔ خبر: 27325162 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

احمد توکلی در گفتگو با «دانشجو»:

دولت روحانی آزادی بیان و مطبوعات را بسته است/ عوامل مجموعه «دکترسلام» از وزارت ورزش شکایت کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجموعه «دکترسلام» باید در دادگاه دیوان عدالت اداری علیه وزارت ورزش و مسئولانی که باعث عدم برگزاری این برنامه طنز می‌شوند شکایت کند.

صاحب‌خبر -
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ ضمن اشاره به این موضوع که نباید جلوی دانشجویان و منتقدین دولت گرفته شود، گفت: دولت روحانی اگر شفافیت داشته باشد شان خودشان بالا می‌رود؛ لذا اگر رسانه‌ها که منبع خبر و اطلاع رسانی اقدامات دولت هستند محترم شمرده شوند دولت عزیز می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دولت آزادی بیان و مطبوعات را در کشور بسته است و باید پاسخگوی تخلف خود باشد، افزود: دولت و وزارت ورزش به چه حقی باید جلوی فعالیت مجموعه طنز "دکتر سلام" را بگیرند، زیرا دانشجویان در این مجموعه مجاهدانه تلاش می‌کنند؛ لذا وزارت ورزش باید به تکلیف قانونی خود عمل کرده و راه را برای انتقاد رسانه‌ها تسهیل کند نه اینکه سنگ اندازی کند.
وی در مورد دلیل ممنوعیت وزارت ورزش برای برگزاری جشن "دکترسلام" مبنی بر آسیب فیزیکی به سالن‌های ورزشی، افزود: چگونه تجمعات و همایش‌ها آسیب فیزیکی به سالن‌ها نمی‌زند، اما تجمع یک عده دانشجو و گرفتن جشن آسیب می‌زند! مگر این‌ها لشکر مغول هستند که اموال را تخریب کنند.
توکلی عنوان داشت: مجموعه "دکتر سلام" باید در دادگاه دیوان عدالت اداری علیه وزارت ورزش و مسئولانی که باعث عدم برگزاری این برنامه طنز می‌شوند شکایت کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دولت گاهی اوقات تنگ نظری می‌کند و وزارت ورزش به جای اینکه باعث ارتقاء و تقویت دانشجویان شود جلوی منتقدین خود را گرفته است.

نظر شما