شناسهٔ خبر: 27320319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پله: امسال سال قهرمانی لیورپول در لیگ برتر است

پله اسطوره فوتبال برزیل از هموطنانش در لیورپول آلیسون بکر و روبرتو فیرمینو برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، قرمزپوشان مرسی‌ساید از زمانی که بالاترین سطح از فوتبال انگلیس به شکل کنونی و در قالب لیگ برتر برگزار شد، یعنی از فصل 90-1989 نتوانسته‌اند قهرمان این رقابت‌ها شوند.

با این حال تقویت قابل توجه ترکیب تیم تحت هدایت یورگن کلوپ باعث شده که خیلی‌ها از این تیم به‌عنوان بخت قهرمانی این فصل و رقیب اصلی منچسترسیتی در کورس قهرمانی یاد کنند. پله هم که جزو این دسته است در توئیتر نوشت: «امروز شروع لیگ برتر است. فکر می‌کنید امسال چه تیمی قهرمان می‌شود؟ من فکر می‌کنم که امسال سال لیورپول، آلیسون و فیرمینو است!»

 پیش‌بینی پله با وجود مثبت بودنش شاید برای لیورپولی‌ها خوشحال کننده نباشد چون او سابقه بدی در زمینه پیش‌بینی دارد و اغلب اوقات پیش‌بینی‌هایش غلط از آب درمی‌آید، از جمله وقتی که گفت یک تیم آفریقایی پیش از سال 2000 قهرمان جام جهانی می‌شود و نیل لامپتی، پله جدید خواهد بود. او در جام جهانی 2002 هم فرانسه و آرژانتین را فینالیست‌های جام پیش‌بینی کرد اما هر دو تیم در مرحله گروهی حذف شدند.

لیورپول در بازی اول خود در فصل جدید موفق شد با 4 گل به برتری دست یابد.

برچسب‌ها:

نظر شما