شناسهٔ خبر: 27316720 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یورگن کلوپ: هر روز در مورد گلزنی با صلاح صحبت نمی‌‌کنم؛ آلیسون همیشه آرام است

محمّد فیروزی

از شب کیف، روز‌های بسیاری گذشته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- یورگن کلوپ و شاگردانش شب تلخ کیف را فراموش کرده ا‌ند و حالا آماده ا‌ند برابر وست هم فصل جدید را شروع کنند.

به گزارش Soccer Saturday و به نقل از اسکای اسپورتز، کلوپ می‌‌گوید:

مشکلی‌ نیست. بالاتر از باختن در فینال اروپا هم مشکلاتی در زندگی‌ وجود دارد. همه چیز را امتحان کردیم اما نشد. خیلی‌ وقت پیش بوده و وقت تلف کردن سر آن چیزی را حل نمی‌‌کند. مشکلی‌ نیست. امسال دوباره برای آن تلاش می‌‌کنیم.

کلوپ ۱۷۵ میلیون پوند پس از باخت در کیف خرج کرده است و آلیسون برزیلی به تنهایی‌ ۶۷ میلیون پوند خرج داشته است. مربی‌ آلمانی‌ در کرد سنگربان جدیدش می‌‌گوید:

نکته خوب در مورد او این است که همیشه آرام بوده است اما ما قبلا هم چیز‌هایی‌ در موردش می‌‌دانستیم. البته به جز سیو کردن توپ‌ها که آن هم بد نیست! برای کار دشوار، باید شخصیت بالایی‌ داشته باشید که او دارد. 

در کنار آلیسون، محمد صلاح دیگر یار اصلی‌ لیورپول خواهد بود.

ما دائم نگران اینکه آیا شبیه پارسال بازی می‌‌کند، نیستیم. می‌‌خواهد فوتبال خوبی‌ بازی کند و توانایی‌ این کار را دارد. چیزی برای گفتن به او ندارم. معلوم است که باید دوباره همانقدر خوب باشد اما بازیکن بسیار حرفه‌ای است. من هر روز به او نکات مختلفی که باعث شود ۵۴ گل بزند نمی‌‌گویم چون صادقانه بگویم اصلا نمی‌‌دانم چطور می‌‌شود این کار را کرد. می‌‌توانیم در تمرینات کمکش کنیم. پسر خوبی‌ است اما هر روز با او در مورد گل‌ها صحبت نمی‌‌کنم. 

پس از تمام این خرج ها، انتظار هواداران لیورپول دیگر چیزی کمتر از قهرمانی در لیگ برتر نیست. کلوپ در این باره می‌‌گوید:

نمی‌ دانم لیگ را می‌‌توانیم ببریم یا نه. این قضیه فقط به شکل بازی، عملکرد و جنگیدن ما بستگی دارد نه آنچه من الان می‌‌گویم. اینکه چطور به بازی‌ها واکنش نشان دهیم و آنها را تمام کنیم. جلو تیم‌های نظیر سیتی نیازی نداریم بهتر بازی کنیم اگر بهتر بازی کردن مثل پارسال باشد خوب است اما اختلاف امتیازات ما با سیتی در فصل قبل به خوبی‌ نشان می‌‌داد دلیل قهرمان نشدن ما زیبا بازی نکردن ما نبود. این امتیازات به این علت بود که بازی‌ها را نمی‌‌بردیم. دلیل قهرمان نشدن همین بود.

لیورپول و آینده آن تنها سوال مطرح شده از مربی‌ آلمانی‌ نبود. تیم ملی‌ آلمان شاید روزی به سراغ این مربی‌ بیاید:

اگر روزی به من پیشنهاد بدهند و من بتوانم، به آن فکر می‌‌کنم. با این حال، با توجه به اینکه احتمالا چند سالی‌ در لیورپول مشغول خواهم بود و تیم ملی‌ تنها چند بازی مهم در تورنمنت‌ها انجام می‌‌دهد باید بگویم که نه. فعلا نمی‌‌توانم.

نظر شما