شناسهٔ خبر: 27307829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با هدف تقویت و توسعه کلینیک صنعت صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه شهرک‌های صنعتی مازندران با سازمان بسیج مهندسی

تفاهمنامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان، با هدف تقویت و توسعه کلینیک صنعت منعقد شد.

سیدمصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در این جلسه گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تقویت و ارتقاء سطح همکاری متقابل و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولیدات داخلی و بمنظور هم افزایی منعقد شده است.

وی با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه افزود: همکاری و تعامل در خصوص پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی و اشتراک گذاری منابع موجود جهت تقویت و توسعه کلینیک صنعت، از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

موسوی با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج مهندسی استان در بخش تولید و صنعت بدرستی استفاده شود بیان داشت: بر اساس این تفاهم نامه، شرکت شهرک های صنعتی استان متعهد شده که آموزشهای تخصصی موردنیاز برای مشاوران کلینیک صنعت، پایش و ارزیابی واحدهای صنعتی و همکاری لازم جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را با سازمان بسیج مهندسی استان داشته باشد.

مدیر سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان نیز در این مراسم گفت: حمایت از تولید داخلی و تکیه بر ظرفیت های بومی، یکی از اهداف سازمان بسیج مهندسی در حمایت از بخش صنعت بوده و بصورت کلینیکی در حال اجرا است.

هادی عسکری با اشاره به اهداف سازمان بسیج مهندسی استان در این تفاهم نامه افزود: همکاری، مشاوره، پایش و ارزیابی واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی و شناسایی و ایجاد هم افزایی ظرفیتهای موجود، از تعهدات سازمان بسیج مهندسی بر اساس این تفاهم نامه همکاری است.

این تفاهمنامه همکاری در هفت ماده و به مدت یک سال، به امضاء مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیر سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما