شناسهٔ خبر: 27298294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ دسته اول فوتبال؛

گام اول کارون اروند خرمشهر با تساوی برداشته شد

اهواز ـ تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در اولین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در برابر حریف خود به تساوی دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های کارون اروند خرمشهر و سرخ پوشان پاکدشت امشب در ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

تیم‌های تازه صعود کرده‌ کارون خرمشهر و سرخ‌پوشان پاکدشت در مسابقه‌ای که با رأی کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر در استادیوم نفت‌وگاز خرمشهر برگزار شد، فرصت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردند، اما از موقعیت‌های ایجاد شده بهره‌ای نبردند و در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی صفر – صفر رضایت دادند و هرکدام یک امتیاز از هفته نخست لیگ دسته اول دشت کردند.

این بازی را علی‌اصغر مومنی با کمک حمید نادری و بهمن عبداللهی قضاوت کرد و در آن به هادی شکوری و وحید همراز (سرخ‌پوشان) کارت زرد نشان داد. 

تیم کارون اروند خرمشهر با هدایت اکبر میثاقیان و با ترکیب: میکائیل ایمن تراج، ابراهیم کریمی، وحید عسکری، حمید نعمتی، بهتاش میثاقیان، محمد علیزاده، کریم احمدی، مصطفی نوروزی، احسان تأییدی (۸۰- منصور تنهایی)، بهرام رشیدفرخی (۴۶- بهادر عبدی) و احسان پیرهادی (۶۶- علی هزامی) وارد میدان شد. 

همچنین تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت با هدایت فرهاد کاظمی با ترکیب: علی محسن‌زاده، محمد امینی، وحید همراز، هادی شکوری، محمد رحمتی، مصطفی ماهی، پیام ملکیان، هادی ایمانی، امیرحسین فشنگچی (۷۸- محسن طرهانی)، امیرمحمد پناهی (۸۵- عرفان میرزایی) و حسین امامیان (۶۸- حمزه خذیراوی) در برابر حریف صف آرایی کرد. 

نظر شما