شناسهٔ خبر: 27295816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پاگشای دروازه بان تازه وارد رئال در جام سانتیاگو برنابئو

تهران- ایرنا- تیم رئال مادرید فهرست 30 نفره خود را برای بازی امشب (شنبه شب) مقابل آ. ث میلان در جام سانتیاگو برنابئو اعلام کرد که در بین آن ها نام «تیبو کورتوآ» نیز به چشم می خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری اسپرت360 روز شنبه نوشت: کورتوآ که هفته گذشته با قراردادی شش ساله به جمع کهکشانی ها پیوست، انتظار نداشت که به این سرعت در ترکیب رئال جا باز کند، در واقع براساس گزارش ها، قرار بود سنگربان بلژیکی تازه وارد سفیدپوشان در دیدار این تیم مقابل اتلتیکو مادرید در بازی سوپرجام به ترکیب این تیم اضافه شود.
«یولن لوپتگی» سرمربی رئال در این دیدار از تمام قوای خود از جمله «لوکا مودریچ» استفاده خواهد کرد.
جام سانتیاگو برنابئو مراسمی سنتی است که هر ساله برای گرامیداشت «سانتیاگو برنابئو» رییس فقید باشگاه رئال که مدت ها در راس هیات مدیره آن قرار داشت، پیش از آغاز هر فصل با سازماندهی یک بازی دوستانه با تیمی معتبر در ورزشگاه اختصاصی سفیدپوشان برگزار می شود، علاوه بر این در سال های گذشته، این جام برای جشن گرفتن بازگشت و یا پیوستن دوباره یکی از بازیکنان اسبق این تیم هم، مورد استفاده قرار گرفته است.
ستاره چارچوب دروازه تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2018 روسیه که با قراردادی 40 میلیون یورویی به جمع سفیدپوشان پیوسته است، آینده «کیلور ناواس»، دروازه بان اول این تیم را که هر سه قهرمانی اخیر رئال در لیگ قهرمانان اروپا، دروازه بان اصلی این تیم بوده است را در هاله ای از ابهام قرار خواهد داد، در حقیقت بعید است که ناواس به نیمکت نشینی در سانتیاگو برنابئو رضایت بدهد.
ورزشی**3991**1368

نظر شما