شناسهٔ خبر: 27281907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه صبح‌اقتصاد-قدیمی | لینک خبر

منچستریونایتد ۲-۱ لستر: شروع پیروزمندانه شیاطین

منچستریونایتد در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر مقابل لسترسیتی به پیروزی ۲-۱ رسید. در این دیدار دو تیم نمایش پایاپایی داشتند و در نهایت این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که به لطف گل های پل پوگبا و لوک شاو توانستند به پیروزی برسند. منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و تنها سه دقیقه از […]

صاحب‌خبر -

منچستریونایتد در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر مقابل لسترسیتی به پیروزی ۲-۱ رسید.

در این دیدار دو تیم نمایش پایاپایی داشتند و در نهایت این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که به لطف گل های پل پوگبا و لوک شاو توانستند به پیروزی برسند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. ضربه محکم الکسیس سانچس، در محوطه جریمه لسترسیتی به دست آمارتی برخورد کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. پل پوگبا پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم اینکه کاسپر اشمایکل جهت ضربه را تشخیص داد اما توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.

بعد از این گل بازیکنان لسترسیتی پیش کشیدند و ابتکار عمل را در دست گرفتند. حملات این تیم می توانست در دقیقه ۱۵ به گل تساوی منجر شود اما ضربه اندیدی را داوید دخیا مهار کرد. حملات لستر ادامه پیدا داشت و در مقابل منچستریونایتد هم به دنبال رسیدن به گل روی ضدحملات بود.

در دقیقه ۲۹، لسترسیتی تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه کلچی ایهیناچو از داخل محوطه جریمه را دخیا با یک واکنش تماشایی دفع کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد اما باز هم این بازیکنان لسترسیتی بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کردند ولی توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

نیمه دوم را لسترسیتی بهتر آغاز کرد اما بازیکنان این تیم نتوانستند در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کنند. در ادامه بازی متعادل تر شد و حتی بازیکنان منچستریونایتد تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند.

بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه ۶۴، روی همکاری پوگبا و الکسیس، این خوان ماتا بود که می توانست دروازه لستر را برای بار دوم باز کند ولی ضربه این ستاره اسپانیایی از کنار دروازه اشمایکل به بیرون رفت.

چند دقیقه نوبت لسترسیتی بود که یک موقعیت خطرناک روی دروازه دخیا ایجاد کند اما گری نتوانست ارسال دیدنی واردی را تبدیل به گل کند.

در حالی که بازیکنان لسترسیتی به دنبال زدن گل تساوی بودند، منچستریونایتد در دقیقه ۸۳ به گل دوم رسید. روی ارسال ماتا به پشت مدافعان حریف، لوک شاو صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن ریکاردو پریرا، با یک ضربه والی، دروازه را باز کرد.

بازیکنان لستر که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی پیش کشیدند و در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی ارسال پریرا بود که توپ به تیر دروازه دخیا برخورد کرد و توپ برگشتی را واردی تبدیل به گل کرد.

اما در ثانیه های باقی مانده تغییری در نتیجه ایجاد نشد و بازی با برتری ۲-۱ منچستریونایتد به پایان رسید.

منبع
مهر

نظر شما