شناسهٔ خبر: 27280202 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

شروع رویایی فصل برای کاپیتان پوگبا +عکس

ستاره فرانسوی منچستریونایتد که در آستانه جدایی از این باشگاه قرار داشت، اولین گل فصل جدید لیگ برتر را به ثمر رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ورزش سه"، پل پوگبا در مقطعی از فصل گذشته با ژوزه مورینیو دچار مشکل شد و حتی جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داد. حتی درخشش او در جام جهانی بهانه ای شد تا آقای خاص بار دیگر از او انتقاد کند. همین مسئله باعث شد تا مینو رایولا، مدیر برنامه های او تصمیم بگیرد که او را به بارسلونا ببرد اما با مخالفت مورینیو و مدیران منچستریونایتد مواجه شد.

از سوی دیگر، با قهرمانی فرانسه در جام جهانی، پوگبا مدت بیشتری در تعطیلات به سر برد و به همین دلیل، دیر به تمرینات پیش فصل منچستریونایتد اضافه شد و انتظار می رفت که در دیدار امشب در ترکیب اصلی قرار نگیرد اما همه چیز برای او متفاوت رقم خورد.

او نه تنها از ابتدا به بازی رفت، بلکه مورینیو تصمیم گرفت بازوبند کاپیتان را هم به او بدهد تا به نوعی حواشی به وجود آمده اخیر را خنثی کند. شب رویایی پوگبا در دقیقه 3 تکمیل شد و او ضربه پنالتی منچستریونایتد را به گل اول بازی و فصل لیگ برتر تبدیل کرد.

ضربه محکم الکسیس سانچس در محوطه جریمه لستر به دست آمارتی برخورد کرد و اندرو مارینر با کمی تاخیر، نقطه پنالتی را نشان داد. پوگبا پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیقه به طاق دروازه، کاسپر اشمایکل پنالتی گیر را مغلوب کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما